Stofzuiger microfoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Balpen

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2013
ik heb altijd al een stofzuiger geluid op de achtergrond en het is niet bepaalt fijn! ik begon met het gewone ingebouwende laptop geluid DAT ZUIGDE! dus ik denk ik pak mijn headset! die zuigt ook, ik heb een nieuwe headset gekocht en die zuigt ook! is dit op te lossen want het is nog al vervelend mensen kunnen me amper verstaan ..:(

Welkom bij Helpmij.nl

zet de TV uit en je bent van het geluid af.

Laatst bewerkt:
wat ik bedoel is dat jouw vraag niks zegt.

ik zie een laptop voorbij komen.
het woord zuigt
mensen kunnen mij niet verstaan.

als ik dat bij elkaar gooi dan kom ik tot de conclusie dat:

Je in een kamer zit met de laptop op schoot.
Je moeder aan het stofzuigen is.
En dat jouw vrienden je daardoor niet meer verstaan.

daar is 1 antwoordt op mogelijk: laat je moeder op een ander tijdstip stofzuigen.

Als het bovenstaande niet correct is probeer dan eens uit te leggen wat je allemaal aan het doen bent en met wat.!

1. Laptop staat op tafel.
2. Moeder is niet aan het stofzuigen
3.microfoon niveau = 52
4. microfoon boost = +20.0 DB

Denk dat er bedoeld wordt welk merk en type laptop het is, met welk programma(s) heb je dit probleem.
Drivers voor dat notebook van de fabrikant zijn geïnstalleerd?

het zou zowiezo helpen om de microfoon boost weg te doen, want daardoor pikt hij meer geluid op van de omgeving. en als je dan te zacht klinkt dan doe je het microfoon niveau omhoog.

Microofoon staat op 0boost maar dan hoor ik mezelf ZOOOOOOOOOOOO zacht..

als je jezelf zacht hoord moet het afspeelvolume omhoog, wat ik ersoonlijk niet aanraad voor echo-effenct

Help! allen bedankt voor hulp maar niks werkte. ligt het aan mijn laptop? Weet iemand raad? Skypen met een zuigende stem vind niemand fijn. en geld heb ik niet. dus..?

Help! allen bedankt voor hulp maar niks werkte. ligt het aan mijn laptop? Weet iemand raad? Skypen met een zuigende stem vind niemand fijn. en geld heb ik niet. dus..?

Even los van het woord "zuigt" wat is je probleem?
Geluid te zacht? Bijgeluiden (welke)?
Wat voor besturingsysteem? (windows x, mac)
Wat voor headset?
....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan