Stom, stom, stom! Ik zit erg omhoog:m'n website licht plat.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fluked

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2012
Hallo,

Ik heb mijn website laten maken door m'n zwager.
Nu had ik een probleem en zit mijn zwager in het buitenland op een plek waar hij voorlopig niets kan doen.

Nu heb ik er de ballen verstand van, maar ik denk toch is proberen of ik er zelf iets aan kan doen.:o
Dus zelf de stoute schoenen aangetrokken en via SmartFTP met de server verbonden. (Terwijl ik nog zo voorzichtig ben geweest)
Nu heb ik iets gedaan (Heel simpel) ik heb op het bestandje geklikt van het "Contact"-fomulier.
Er gebeurde niet wat ik verwacht had. Het bestandje sleepte zichzelf naar het onderste venster naar de "Overdrachtswachtrij". Gevolg: Website ligt plat.:evil:

En dat terwijl mijn eerste probleem: Mijn mailboxquota is overschreden. Ook nog niet opgelost heb omdat m'n zwager mijn mail bij weer een andere hoster heeft lopen.

Iemand enig idee waar ik tegenaan loop? en die een oplossing weet ?

Groeten,

Fluked

Heb je hem zelf gemaakt of via een hostbedrijf. Dan zou je kunnen bellen of ze een backup van je site kunnen terugzetten (kost een paar duitjes) Weet niet hoeveel.

Heb je hem zelf gemaakt of via een hostbedrijf. Dan zou je kunnen bellen of ze een backup van je site kunnen terugzetten (kost een paar duitjes) Weet niet hoeveel.

Vaak moet je bij die hosters zelf via een panel aan geven of er een backup gemaakt moet worden, en het terug zetten daarvan is doorgaans kosteloos ..

Suc6! :thumb:

Nee, ik heb hem door mijn zwager laten maken.
Vandaag heeft iemand hem van de server verwijderd en een backup teruggeplaatst.
Dit heeft niets opgelost.

Als iemand die Smart FTP kent mij kan vertellen wat ik (vermoedelijk) gedaan heb en hoe dit op te lossen, maak ik een standbeeld van die persoon.:D

Dat is regel 1 toch?: Ghij zult nimmer aan instellingen/bestandjes rommelen die ghij niet weder zelfe zult kunnen herstellen?
Ik weet het; FAIL.

Ik heb mijn website laten maken door m'n zwager.

Als het jouw site is , moet je toch over de nodige gegevens beschikken om via het Cpanel van je hosting te kunnen inloggen .

Vandaag heeft iemand hem van de server verwijderd en een backup teruggeplaatst.

Wie heeft dit uitgevoerd? De helpdesk van de hosting of ??????

Wat is de link naar die site. Het is ook mogelijk dat de hosting jouw IP geblokkeerd heeft . Dan kun jij jouw site niet meer benaderen vanop jouw IP adres , maar kan ze wel benadert worden vanop een ander IP adres.

En waarom Smart FTP gebruiken, terwijl FileZilla en CoreFTP veel gebruiksvriendelijker zijn.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan