Ludo van Vliet
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 jan 2010
Hoi,
Ik ben bezig met het maken van een database voor de ledenadministratie van onze PV met daarbij een kasboek waarin uitgaven, inkomsten en contributie wordt bijgehouden.
Nu heb ik een sjabloon van internet (MS-Office site) gedownload zodat ik niet alles zelf hoef te maken maar kan aanpassen.
Ik weet het een en ander af van tabellen en dergelijke, maar mijn kennis op gebied van Access is beperkt.
Het bestand opend met een schakelbord.
Nu is het echter zo dat ik niet weet hoe ik naar de tabellen moet gaan.
De meeste items in de taakbalk bovenin het scherm zijn niet beschikbaar.
Ook de windows-knop links bovenin geeft maar 1 mogelijkheed en dat is afsluiten.
Wellicht is het zeer eenvoudig, maar ook met de help-funcite kom ik er niet uit....
Bestand is ingepakt met hoogste compressie 137kb dus kan ik het helaas niet meezenden.
Hopelijk kan toch iemand mij helpen.
Het bastand heb ik van de volgende site gedownload.....
www.microsoft.com/netherlands/artikelen/klantbeheer/ledenadministratie.aspx
Ludo
Ik ben bezig met het maken van een database voor de ledenadministratie van onze PV met daarbij een kasboek waarin uitgaven, inkomsten en contributie wordt bijgehouden.
Nu heb ik een sjabloon van internet (MS-Office site) gedownload zodat ik niet alles zelf hoef te maken maar kan aanpassen.
Ik weet het een en ander af van tabellen en dergelijke, maar mijn kennis op gebied van Access is beperkt.
Het bestand opend met een schakelbord.
Nu is het echter zo dat ik niet weet hoe ik naar de tabellen moet gaan.
De meeste items in de taakbalk bovenin het scherm zijn niet beschikbaar.
Ook de windows-knop links bovenin geeft maar 1 mogelijkheed en dat is afsluiten.
Wellicht is het zeer eenvoudig, maar ook met de help-funcite kom ik er niet uit....
Bestand is ingepakt met hoogste compressie 137kb dus kan ik het helaas niet meezenden.
Hopelijk kan toch iemand mij helpen.
Het bastand heb ik van de volgende site gedownload.....
www.microsoft.com/netherlands/artikelen/klantbeheer/ledenadministratie.aspx
Ludo
Laatst bewerkt door een moderator: