clueless77
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 18 jul 2011
hallo allemaal.
Ik heb een xp computer en heb hier bewust geen internet op aangesloten(om troep,virussen enz te vermijden).Maar de latste tijd begon mijn pc steeds langzamer te lopen.Ik had wat spelletejs en programmas geinstalleerd,en besloot dus om deze weg te halen.Maaaaar..nu heb ik met me diomme hoofd ati catalyst(/) vertwijderd
.Ik deed mijn pc volgende dag aan,en het gevolg was;de pictogrammen waren 3 keer zo groot(passen niet eens meer op de desktop),het duurt letterlijk 3 minuten om een map te openen.Ik heb me enigzings verdiept in wat het kan zijn,en het blijkt dat mijn vga er niet meer is.Ik heb moeite om te bepalen wat voor pc het nou is (mijn broer die niet in nl is heeft de pc voor me gefixt).
hieronder wat meer info;

Ik word er uiteraard helemaal gestoord van,en het ontbreekt mij aan kennis om dit eigenhandig op te lossen.weetb iemand een oplossing/
alvast thanx
R
Ik heb een xp computer en heb hier bewust geen internet op aangesloten(om troep,virussen enz te vermijden).Maar de latste tijd begon mijn pc steeds langzamer te lopen.Ik had wat spelletejs en programmas geinstalleerd,en besloot dus om deze weg te halen.Maaaaar..nu heb ik met me diomme hoofd ati catalyst(/) vertwijderd

hieronder wat meer info;

Ik word er uiteraard helemaal gestoord van,en het ontbreekt mij aan kennis om dit eigenhandig op te lossen.weetb iemand een oplossing/
alvast thanx
R