stop 0x000000ea fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikesnack

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2010
hoi ik heb een nieuwe videokaart geinstalleerd, en krijg een stop 0x000000ea melding, via windows help wordt mij verteld dat ik hardware versnelling moet uitschakelen en gecomprimeerde schijven. via ati krijg ik de melding dat mijn videokaart wordt gereset omdat de kaart geen driver input meer krijgt. ik heb een xfx hd 4870 1gyg(nieuw) op een asrock p45de mobo(nieuw), 600watt voeding. nu heb ik de kaart inmiddels naar de wikel teruggestuurd maar heb ook het idee dat deze veel te warm wordt. normaliter maken deze kaarten nagenoeg geen geluid maar bij deze lijkt het wel of de pc wil opstijgen....heeft iemand hier ervaring mee danwel een verklaring voor? even nog een toevoeging... ik krijg ook de foutmelding ati2dvag. ik heb ook geprobeerd de game op lage resolutie te draaien en dat ging opzich vrij goed maar zodra ik deze omhoog zet gaat het mis.

is het misschien mogelijk dat er in de pci bus iets niet helemaal goed gaat waardoor overdracht wordt geknepen?
ik heb al diverse sites en topics gelezen maar kan niet echt een goede oplossing vinden.

mike

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan