STOP: c000021a {FATAL System Error}

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neder1

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2009
ik heb een groot probleem met mijn pc.
ik was aan het proberen windows 7 te instaleren op mijn pc.
nadat het hele installatie proces voltooid was en de pc voor de laatste keer opnieuw opstartte kreeg ik de bovenstaande error.

sindsdien krijg ik deze error elke keer direct nadat het acer schermpje voorbij komt.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,

mvg, Dennis

Kijk eens of je wel in safe mode kunt komen door een aantal keren achter elkaar op de F8 toets te drukken vanaf het moment dat het Acer schermpje zichtbaar is.
Als dat zo is probeer dan of je in in Windows kunt komen door in Safe Mode op te starten en vervolgens de Microsoft aanwijzingen te volgen die staan beschreven op de volgende pagina:
http://support.microsoft.com/kb/156669

had ik al geprobeerd, ik kan opstarten in safe mode, maar niet in safe mode met command promt of iets dergelijks.
als ik dit tweede doe valt de pc op een gegeven moment gewoon uit...

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je in Safe Mode in Windows kunt komen kun je naar de command prompt gaan door in Uitvoeren CMD te tikken en dan op Ok te klikken.

...... ok bij de gewone safe mode valt hij ook uit, is deze pc nog te redden?

Start de installatie opnieuw zou ik zeggen. De originele Windows 7 DVD erin en helemaal opnieuw installeren, zoveel werk is dat niet en zeker de moeite waard om te proberen.
Als er geen zaken meer op die pc staan die je veilig moet stellen zou ik ook de C: schijf formatteren tijdens die installatie.

Laat hem ook eens een tijdje aan staan in dat keuzemenu van F8, 10 minuten of zo.
Blijft hij dan wel aan of gaat hij ook uit?

Laatst bewerkt:
c schijf is al geformatteerd, ik deed een schone installatie.
cd zit er al de hele tijd in maar het scherm geeft aan dat booten vanaf de cd niet mogelijk is.
is er nog een manier op de c schijf opnieuw te formateren?

Als booten vanaf CD of DVD niet mogelijk is dan houd het al snel op.

No bootable partiton in table, kan ik ergens een boot programma downloaden voor windows 7?

Ik zou het dan proberen met de Ultimate Boot CD.
Daarin vind je alle tools om de schijf te partitioneren en te formatteren. Daarna heb je uiteraard wel een goede Windows 7 installatie disk nodig.

ook dit werkt niet...
er gebeurt gewoon niets alleen met die install disc start hij op, krijg ik windows 7 opstart ding, maar dan krijg ik die error.

ik denk dat er een virus op de pc zit, dat is ook de reden waarom ik win 7 erop wilde hebben..

heb je misschien nog suggesties?

Hard-disk eruit halen, in een andere PC zetten en formatteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan