"STOP: C0000221 unknown hard error \SystemRoot\System32\ntdll.dll"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sirxkiller

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2013
Hallo ik ben gino, mijn computer Dee het nog gewoon prima sinds gister, en vandaag wou ik me computer opstarten en kreeg ik deze error, please help, **stop; 0x00000007E

Laatst bewerkt:
Nee man, had al geprobeerd , werkt niet, in ieder geval dankje, ik moet ff echt help hebben hier, me computer is een maandje oud pas en ik krijg dit nu al, wat is deze error? En hoe fix je het? Tell me

Maandje oud? Niet mee knoeien en terug naar de winkel.

Dat is het hem juist, ik heb hem online besteld bij gamepc.nl echt teleurstellend dit.

Laatst bewerkt door een moderator:
Is er geen manier om het snel te maken ofzow? Ik woon makelijk in het westen en Groningen is best wel ver.

NTDLL.DLL is een onderdeel van Windows. Als je de mogelijkheid hebt zou je een herstel installatie moeten doen.
Die dll is tevens vaak een doelwit voor virussen.
Heb je al eens een uitgebreide scan met een goede virusscanner gedaan?

Nee

Nee eigelijk niet kan je misschien iets op een stick doen dat ik me Windows weer kan repareren ofzow? Aub help

Het beste wat je kunt doen is even per mail of telefonisch contact opnemen met gamepc.nl en hen om advies vragen.
Wat ze je dan eventueel laten uitvoeren kan dan geen gevolgen hebben voor je garantie omdat je het op hun advies doet.

Weet je misschien waar ik een Windows 7 Pro disco vandaan haal? om computer te resetten,

kan ik gewoon een windows 7 disc gewoon dowloaden ergens?

Dat zal lastig zijn omdat je ook de juiste editie moet hebben om je eigen sleutel te kunnen gebruiken.
Maar ik begrijp het probleem niet. Je hebt garantie, laat de leverancier het regelen.
Je bent er nu al bijna 2 weken mee bezig.

Dat is het nadeel aan laptops online bestellen: Je kan ze alleen bellen.

Wat edmoor al zei , je hebt nog gewoon garantie en kan dus gewoon contact opnemen met www.gamepc.nl .
En waar je een Windows 7 Pro disc vandaan haal? Ik zou zeggen , de winkel? :d

--EDIT--
Ik kijk net even op de website , en er staat ook "Niet Goed Geld Terug Garantie" , dus als je probleem helemaal niet verholpen KAN worden , kan je altijd nog je geld terug krijgen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan