stop error

Status
Niet open voor verdere reacties.

ambulanciertje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 apr 2005
Nadat ik een dvd brander heb ingebouwd, ben ik wat gaan downloaden. Bij het herstellen van de gedownloadde bestanden krijg ik een stop error op een blauw scherm, beginnend met 0x00000007e.
Er wordt gebruik gemaakt van een geheugendump naar harde schijf. Ik heb DDR512 geheugen en een 120gig HD in een Pentium 4, 2.4 gHz
Betekend bovenstaande dat ik te weinig geheugen heb?

Het zou net zo goed je toetsenbord van Logitech kunnen zijn :)
Heb je HIER al rondgekeken?

Vast niet, want dit vind iedereen makkelijker, dan eerst zelf eve research doen...

heb ik al wel gedaan, maar kom er niet aan uit. Heb het virtueel geheugen al aangepast en wisselbestand uitgezet. Help niets. Ook al naar drivers van mijn dvd ( Nec 3520 A ) gezocht welke ik niet kan vinden.

Heb jij een pc met chipset drivers?

Ga maar eens neuzen in bijgaande link. Er zijn meer problemen. klik

Sla DEZE link op onder je favorieten en kijk bij progr. en downloads.
Als je een driver vind sla deze dan op op een plek die je niet kwijt raakt na een format. Andere schijf b.v.

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn pc vandaag naar de pc-zaak gebracht. Binnen een half uur kon ik hem weer ophalen. Wat was het euvel?... Een kapotte geheugenkaart.
Elisa bedankt voor het meedenken. Mijn probleem is opgelost.
Bultje, ga er niet altijd vanuit dat dit de eerste stap is die mensen bewandelen wanneer er een probleem is. We zijn niet allemaal hetzelfde!!!!

Geplaatst door bultje21
Vast niet, want dit vind iedereen makkelijker, dan eerst zelf eve research doen...

Waar haal je die wijsheid vandaan?
Je zit net 9 dagen op helpmij :)

ambulanciertje zet je bericht nog effe op opgelost
:thumb:

Laatst bewerkt:
Dat is dan snel opgelost Ambulanciertje.
Mooi zo!

Geplaatst door maikel9

Waar haal je die wijsheid vandaan?
Je zit net 9 dagen op helpmij :)

ambulanciertje zet je bericht nog effe op opgelost
:thumb:

Zo gaat dat meestal, Zit al jaren op diverse forum's....

ervaring noem ik het liever. mensen denken te makkelijk terwijl ze soms door 2 woorden in google in te typen het antwoord krijgen....

De ervaring heeft mij geleerd ;) dat het een poos duurt voordat mensen dat zoeken goed doorkrijgen.
Jongere mensen wat sneller dan oudere mensen.
Van de laatste categorie vind ik het al knap als ze toch nog achter een pc gaan zitten.
Voor mij bestond surfen pas toen Google startte.
En nog steeds leer ik beter te zoeken.

Als je hier een naam ziet staan staat er geen leeftijd bij. Hou er daarom altijd rekening mee dat die persoon aan de andere kant van de beeldbuis een rijzige oude heer/dame van in de 70 zijn.
Daarom is milde reactie beter op z'n plaats.
Zeg dan: Ik heb nu geen tijd maar typ dat even in met Google. Dan wordt er nog wat geleerd ook. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan