Stopcontact bellemerd internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tjeerdman

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2007
Omdat ik op zolder zit, gebruik ik het syteem: Devolo via het stopcontact je internet aftappen. Beneden hebben wij in de meter kast onze router staan. Maar omdat we beneden oorspronkelijk maar een stopcontact nodig hadden voor enkel de bel, hadden we dus geen plaats voor alle andere apparaten. Dus ligt er nu een verlengsnoer(wel wat oud). Nu vroeg ik mij af, zijn er bepaalde modellen verlengsnoeren die wat sneller zijn? Want wireless met mijn laptop ernaast geeft 850 kb/s maar boven op me destkop(waar me WiFi te zwak voor is) draai ik 400/450 kb/s en zou sneller willen gaan, ook heb ik nog een hub op mijn kamer liggen waarmee ik split naar mijn broer, me xbox 360 en dus mijn pc. Als ik de kabel direct doe is er geen verschil.

Zal dus wel aan het verlengsnoer liggen?

Thx!

-Tjeerd

Een snel verlengsnoer?

Volgens mij is alle verlenging gevoeliger voor storing en per definitie niet wensbaar.
Er zijn ook Devolo-apparaten waar je weer een stekker in kan steken. Is dat niets voor je?

STOPCONTACT <-DEVOLO <-STEKKER.

Tjah, ik weet niet tegewoordig maken ze alles sneller:p haha, ik ga eens kijken naar dat systeempje, heb al wat op internet gevonden ga binnekort wel eff langs bij de pc shop?

-Tjeerd

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan