Stopfout blijft na oplossen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JorgeElMexicano

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jun 2009
Goedandag mensen, ik heb een probleemje, en ik hoopte dat iemand mij ermee kan helpen.

Ik was eens rustig aan het gamen en muziek aan het luisteren via Winamp, zoals ik wel eens vaker doe, tot plots mijn scherm zwart zag. Toen kwam er op te staan "no input file" net alsof mijn computer afstond. Daarna herstartte hij en kreeg ik dit bericht.

1z5ruqa.jpg

Er waren geen updates te vinden dus deed ik wat er in de tweede optie stond. Maar het probleem ging niet weg. Zelfs als ik gewoon aan het surfen was of niets deed kreeg ik de stopfout.

sapphire ATi X1650 pro 256DDR3 PCI-E TVout/Dual DVI Ret
Dat is de videokaart die ik momenteel heb. Hij is intussen iets meer dan twee jaar oud.

Heeft er iemand een oplossing?

Alvast bedankt.

Huh ?? je hebt hetzelfde probleem als mij proberen om teupdaten eerst zonder ik heb nu geen problems meer omdat ik nu geen gta speel

Laatst bewerkt door een moderator:
@Daand,

Gebruik de knop "Reageer op vraag" ii plaats van de "Quote" knop als je direct reageert. De topics worden onnodig lang met dezelfde tekst. Zeker met zo'n tekst/plaatje als in deze topic.

@Daand,

Gebruik de knop "Reageer op vraag" ii plaats van de "Quote" knop als je direct reageert. De topics worden onnodig lang met dezelfde tekst. Zeker met zo'n tekst/plaatje als in deze topic.

ok goed dat je het zegt

De knop mag je gerust gebruiken, maar haal dan weg wat niet van belang is, als je specifiek iets wil beantwoorden.

Installeer de drivers eens handmatig

Heb je ook onboard video?

antwoord op vraag

Heb je een driver geupdated ofzo er kan daar iets mis zijn gegaan installeer de drivers eens opnieuw

Wat is onboard video?

En ik heb onlangs geen drivers geinstalleerd of geupdated.

Alvast bedankt voor de antwoorden. Ik ga de videokaart van mijn broer lenen en die in mijn computer steken.
Ik zal zien of het dan opgelost is.

Onboard video is als je (ook) een videokaart hebt die in je moederbord zit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan