stopfout door mcafee

Status
Niet open voor verdere reacties.

LuckyLuke

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2004
Beste Mensen,
Ik had gisteren al een vraag geplaatst omdat mijn PC ( DELL Dimension 5100) een stopfout heeft gehad en na opnieuw opstarten gaf Microsoft aan dat dit door McAfee werd veroorzaakt.
( zelfs veilige modus werkte niet meer en gaf een foutmelding)
Na allerlei tips die niets uithaalden heb ik contact opgenomen met de Tech Serv van Dell.
Van alles geprobeerd maar er was nog maar 1 oplossing en dat was Windows XP er opnieuw opkopieren.
Dus vanmorgen opnieuw geinstalleerd en McAfee er maar weer opgezet.
En wat denken jullie wederom loopt m'n PC vast op McAfee.
Nu contact opgenomen met de Tech.Serv van McAfee en met een tool eerst alle mogelijke file's gedelete en toen moets ik opnieuw McAfee installeren, maar dit werkt niet meer.
Ook krijg ik weer in de veilige modus een fout en kan weer niet in de veilige modus opstarten.
Mijn vragen:
- Bestaat er een programmaatje welke mijn PC geheel kan doorlichten en een mogelijke fout kan vinden.
- Hoe krijg ik veilige modus weer aan de praat.
- Is er misschien een goede virusscanner gratis te downloaden zodat ik deze kan installeren? ben nu onbeschermd. Ik heb al wel AVG gedownload en geprobeerd te installeren maar daar krijg ik ook een foutmelding op, dus ik ben echt ten einde raad. wie o wie kan mij helpen?

Rob

Wanneer je het ptobleem zowel met McAfee als met AVG hebt, is dat de oorzaak dus niet lijkt me. Want beide zijn prima virusscanners die bij ontelbare gebruikers geen problemen veroorzaken.

Dat opnieuw installeren van XP, hoe heb je dat precies gedaan???

Ik heb met de meegeleverde XP schijven opnieuw hiermee opgestart ( en met tel.begeleiding van een DELL techneut)
Dit verliep zonder problemen

Als je problemen krijgt na het installeren van mcafee zal daar het probleem liggen en als je een andere scanner installeerd zul je eerst de oude moeten verwijderen.

Help Help Help, Ik word gek
Normaal reageer ik niet op dit soort geschreeuwerige van aanhef van een topic.
Als je normaal even het probleem omschrijft is het wat handiger voor die gene die behulpzaam wil zijn met je probleem.

Om te voorkomen dat dit topic misschien 4 pagina's of meer gaat worden; advies:
installeer Windows nog 1x opnieuw. Installeer geen virusscanners en laat het systeem een dag of twee á drie werken. Ga niet (te) veel het w w w op en download ook geen onbekende bestanden en open geen "vreemde" mail. Wat doet het systeem die 3 dagen lang?

Alleerst excuses voor mijn "schreeuwerige" titel, was een ontlading van mijn probleem, maar je hebt gelijk.

Ik zal nog eens opnieuw installeren en kijken wat er dan gebeurt.

Ik kom er op terug.

Thx voor de reacties van een ieder

Rob

Problemen zijn opgelost.
Ik gebruik nu de AVG en het werk nu weer geheel probleemloos.

Bedankt voor de tips en de hulp.

Rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan