Stopfout usbhub.sys

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patrick Renkens

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2007
Vrijwel elke keer als ik mijn pc wil opstarten krijg ik de stopfout "usbhub.sys" en wordt mijn pc weer opnieuw opgestart.

Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen?

Neem aan Windows XP anders staat de vraag in de verkeerde categorie.

Heb je al eens geprobeerd de pc op te starten in de veilige modus, crasht ie dan ook ?

Neem aan Windows XP anders staat de vraag in de verkeerde categorie.

Heb je al eens geprobeerd de pc op te starten in de veilige modus, crasht ie dan ook ?

:o :o
ik zal proberen om op de titel te letten

TS, krijg je deze melding?

usbhub.sys corrupted. Press any key to continue.

Laatst bewerkt:
Het besturingssysteem is Windows XP Media Center Edition en vrijwel elke keer als ik mijn pc opstart krijg ik een blauw scherm en wordt ik eruit gegooid en start mijn hij opnieuw op. Daarna wordt er automatisch op fouten gezocht en worden er diverse ongeldige clusters en kruiskoppelingen gecorrigeerd.

Ligt het aan een Microsoft Update of zoiets?

Mvg,

Patrick

Je zou eens kunnen proberen de moederbord (chipset) drivers opnieuw te installeren.
De naam 'usbhub' zegt niets over of dit interne dan wel een externe hub betreft.

Het enige wat ik me kan herinneren is dat ik onlangs MSN Live Messenger via de unistall heb verwijderd.

Heb ik een cdr nodig om de moederbord (chipset) drivers opnieuw te kunnen installeren? Bij de aankoop van mijn laptop heb ik namelijk niets erbij gekregen.

Eerlijk gezegd weet ik niet eens wat een usbhub is en waarvoor dit dient...

De USBhub is de controllerchip op je moederbord, voor de USB poorten aan te sturen, en de software ervoor zitten in de chipsetdrivers.

Geef dan het merk, naam en type laptop eens op.

Zodra ik straks thuis kom zal ik meteen de nieuwe drivers installeren.
Alvast bedankt voor de moeite.

Mvg,

Patrick.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan