stopfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

lizzie23

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2004
Hoi,

Geen idee of ik hier mijn vraag goed plaats, maar ik heb een raar probleem. Sinds vandaag krijg ik vaak een foutmelding waarmee ik geen raad weet.
Het beeld gaat dan op zwart en er komt een blauw scherm waarop staat dat er een stopfout is. Die worden telkens veroorzaakt door .dll bestanden. Er staat dan dat ik mijn pc opnieuw moet opstarten. Maar dit gebeurd nu telkens achter elkaar.
Kan dit een virus zijn?
Ik had voorheen Avast op mijn pc staan maar die maakte mijn pc zo traag dat ik er nu weer AVG free op heb staan. Ik heb alleen het idee dat deze niet alles opmerkt en er dus ongemerkt toch virussen op mijn pc komen.

Heeft iemand enig idee wat er met mijn pc aan de hand is en hoe ik dit kan oplossen? (en zijn er misschien betere online gratis virusscanners??)

Alvast erg bedankt voor de hulp!
Groetjes lisette

Wat is je besturingssysteem en welke stopfout krijg je?

Ik heb als besturingssysteem windows XP.
De precieze foutmelding weet ik zo niet omdat dat een half scherm bevat. Maar het zijn steeds .dll bestanden die de pc aangeeft als fout. Vervolgens staat er dat als het vaker gebeurt ik in de veilige modus moet opstarten. Maar wat ik dan precies moet doen, snap ik niet zo goed.

Ik zal proberen als ik het bericht weer zie om even over te schrijven wat er precies staat...

De vraag is verplaatst naar de juiste sectie.
Lees dit ook eens door, krijg je iets meer inzicht hoe de zaak in elkaar zit. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan