Stopfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

ddgraaf

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2003
Met mijn pc heb ik op zich geen problemen. Die doet alles wat ik vraag.
Maar als ik een mailtje krijg met een filmpje er in of ik kijk een filmpje op zeg maar Youtube of iets dergelijks dan krijg ik een stopfout. Slaat dus mijn monitorbeeld op blauw met de volgende fout.
*** stop: 0x0000000A ( 0x00000016, 0x0000001C, 0x00000000, 0x80502392)
Dus dat gebeurd altijd als er een medie player aanzet om een filmpje te laten zien. Ik heb er alleen nog de Windows Mediaplayer op daarvoor gebruikte ik altijd winamp maar daar gaf die dezelfde problemen mee. Ik dacht dat het daaraan lag dus heb ik die verwijderd.
Dus dat was duidelijk ook de oplossing niet.
Wie kan mij helpen?

Groet Hannes

Met mijn pc heb ik op zich geen problemen. Die doet alles wat ik vraag.
Maar als ik een mailtje krijg met een filmpje er in of ik kijk een filmpje op zeg maar Youtube of iets dergelijks dan krijg ik een stopfout. Slaat dus mijn monitorbeeld op blauw met de volgende fout.
*** stop: 0x0000000A ( 0x00000016, 0x0000001C, 0x00000000, 0x80502392)
Dus dat gebeurd altijd als er een medie player aanzet om een filmpje te laten zien. Ik heb er alleen nog de Windows Mediaplayer op daarvoor gebruikte ik altijd winamp maar daar gaf die dezelfde problemen mee. Ik dacht dat het daaraan lag dus heb ik die verwijderd.
Dus dat was duidelijk ook de oplossing niet.
Wie kan mij helpen?

Groet Hannes

De specs van je systeem kunnen helpen, post je ze even. Mogelijke oorzaken die dadelijk in me opkomen: driver probleem=> herinstallatie van je videokaart drivers/te warme videokaart (overhitting) => zet je pc bak eens open en open het filmpje als je je pc nog niet lang aanstaan hebt.

Ik ben nu bezig met het opnieuw installeren van de videokaart.
Wat zijn de specs waar je het over hebt? Ik heb er niet zo erg veel verstand van.

Groet Hannes

Jeroen,

Vooralsnog speelt die nu weer clips af.
Terwijl de pc al de hele dag aanstaat.
Dus heeft het niets met warmte te maken.
In ieder geval bedankt.
Mocht het euvel zich blijven voordoen, kom ik er zeker op terug.

Hannes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan