stopzetten van doorsturen van mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobTHMG

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2008
Ik heb vorig jaar in mijn outlook een emailadres zo ingesteld dat die wordt doorgestuurd naar een ander emailadres (via een regel)

Ik heb nu een nieuwe pc, al mijn oude gegevens zijn verwijderd/heb ik niet meer, ook de geformuleerde regel staat niet in mijn nieuwe outlook.
MAAR de email wordt nog steeds doorgestuurd naar dat andere emailadres.

HOE KAN IK DAT NU STOPPEN?

graag hulp.

alvast bedankt
Rob

Vraag verplaatst, aangezien Tips en handleidingen daarmee gevuld moet worden, niet met vragen :)

Ik denk dat dat misschien op de website van je provider hebt ingesteld en niet in Outlook.

Groeten Marcel

reactie

De forward opdracht staat niet bij mijn provider.
Is echt aangemaakt als regel in de outlook die ik niet meer heb.

Als het in Outlook aangemaakt is die je niet meer hebt. Werkt over het algemeen de regel niet meer. Tenzij je een Exchange account hebt, welke nog actief is, dan zal het mogelijk op de server aangepast moeten worden. Als je nog bij de webmail daarvan kan komen, zou je daar even kunnen kijken.

Re

Ik had geen exchange account.
Heb ik nu wel van mijn werk inotlook geinsalleerd. daar saan wel regels die ik voor mijn werk heb aangemaakt, maar de regel over het prive emailaccount staat daar niet bij.

Dus ik heb nog geen oplossing.

!Rob

Als je je prive email met outlook ophaalde ging dat hoogstwaarschijnlijk niet via een Exchange server (meestal bedrijfsnetwerk met meerdere gebruikers).
In dat geval werkte het doorsturen van je mail alleen wanneer Outlook gestart was.

Wanneer je dan Outlook verwijderd van je pc dan zijn die regels ook automatisch verdwenen.
Alleen de regels van je bedrijfs email blijven behouden omdat deze op de (exchange) server van het bedrijf staan.

Anders kan het niet en blijf ik erbij dat je het bij de provider moet aanpassen.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan