Storage Keeper Virus - Vista - RODE X

Status
Niet open voor verdere reacties.

hypercube

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2007
HELP! Storage Keeper Virus - Vista - RODE X

Hallo, ik heb de laatste tijd last van een virus dat waarschijnlijk allemaal met 'storagekeeper' of zoiets te maken heeft. ik heb al op dit topic gekeken:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=331535

Maar met die informatie is het me nog niet helemaal gelukt om dit probleem op te lossen.
Het is me wel gelukt de neppe meldingen te verwijderen en de 2 iconen op mijn bureaublad, maar ik heb nog steeds een Rode X als harde schijf plaatje staan.
Ik heb ook al dat "SuperAntispyware" programma gedownload en daarmee heb ik dus HEEL wat verwijderd maar dat kruis dus nog niet.

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Hallo, ik heb de laatste tijd last van een virus dat waarschijnlijk allemaal met 'storagekeeper' of zoiets te maken heeft. ik heb al op dit topic gekeken:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=331535

Maar met die informatie is het me nog niet helemaal gelukt om dit probleem op te lossen.
Het is me wel gelukt de neppe meldingen te verwijderen en de 2 iconen op mijn bureaublad, maar ik heb nog steeds een Rode X als harde schijf plaatje staan.
Ik heb ook al dat "SuperAntispyware" programma gedownload en daarmee heb ik dus HEEL wat verwijderd maar dat kruis dus nog niet.

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?:rolleyes:

sorry als ik je teleur stel wanneer ik zeg dat ik het antwoord niet weet.
Maar ik heb hetzelfde probleem als wat jij neer schreef.
ik dacht dan antwoord ik even om te vragen of je ondertussen misschien al een oplossing ervoor gevonden hebt?
Want dan zou ik deze graag willen weten ^^
groetjes...

Ok, zal ik misschien wel doen. Maar ik denk dat ik binnenkort gewoon XP Professional erover heen intalleer want ik begin dat Vista nu toch een beetje zat te worden -_-

Ja, dat lost alle problemen in één keer op. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan