Storageprotector link - Virus!

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit krijg ik als ik google op virtumonde en vundo.
dat is al positief, superantispyware ruimt dat alvast op voor je.
vergeet niet je systeemherstelpunten een keer op te ruimen, anders kan de rommel via een systeemherstelactie alsnog terug komen.

Oh dat had ik al gedaan , dus dan is het weg.. nu nog wachten tot het virus ook weg is , Echt heel erg bedankt voor je reacties

GEWELDIG! HEEL ERG BEDANKT ALLEMAAL! Het virus is weg , die domme icoontjes ook en die X ook !:) Heel erg bedankt voor jullie hulp ,, ik zit nu met nog een probleem maar die post ik morgen wel.. Gaat over 2 monitoren die op 1 pc moeten ,, Najah hartelijk bedankt!

graag gedaan.
zet je de status van je vraag nog even op opgelost? (rechtsonder)

rood kruisje probleem

GEWELDIG! HEEL ERG BEDANKT ALLEMAAL! Het virus is weg , die domme icoontjes ook en die X ook !:) Heel erg bedankt voor jullie hulp ,, ik zit nu met nog een probleem maar die post ik morgen wel.. Gaat over 2 monitoren die op 1 pc moeten ,, Najah hartelijk bedankt!

dag mr skyline

ik heb hetzelfde probleem als jou aan de hand gehad.
Maar nu heb ik het probleem dat het rood kruisje niet weg gaat. na welke stap was ie verdwene bij jou?
andere mensen zijn ook welkom om me te helpen ^^
Alvast bedankt

groetjes V1nd1C

voor TS was de oplossing het draaien van en scan met superantispyware.
heb je dat al gedaan?

voor TS was de oplossing het draaien van en scan met superantispyware.
heb je dat al gedaan?

het hele virus is al weg.
ik krijg geen error meldingen meer of virusmeldingen.
via superantispyware alles verwijderd, met avg alles verwijderd..
het enigste dat achterbleef was het rood kruisje...

De site adviseerde mij een update te doen, maar na de update bleek dat de rode "X" er ng steeds is...
ik begin het vreemd te vinden...
zou het nog steeds te maken hebben met het virus of is gewoon het icoontje veranderd.

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan