Store werkt niet & update naar 8.1 dus onmogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

biancaaxx

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2012
Berichten
105
Hallo,

Mijn collega en ik hebben allebei een computer met Windows 8. De mijne heeft een tijd terug automatisch de update naar 8.1 uitgevoerd. Bij mijn collega is dit niet het geval. Mijn collega kan niet eens in de windows store komen. Het beeldscherm blijft dan hangen en dan kun je wachten tot je een ons weegt, maar er veranderd niets.

Via internet is de update niet te downloaden, dus wij beginnen ons af te vragen wat we kunnen doen om de store weer te laten werken. Systeemherstel en sneltoetsen geprobeerd, maar zonder resultaat..

Ik hoor het graag!

Alvast bedankt!
 
Ingelogd met lokaal account?

Als dat het geval is werkt die button in de store idd niet en kun je drukken wat je wilt. Met MS-account aanloggen en dan nogmaals proberen.
 
Dat hoort niet te kloppen, want ik heb ook een lokaal account en ik kan wel de windows store in.
 
Lukt ook niet.. Die persoon had dit probleem nadat de update naar 8.1 was uitgevoerd. Wij hebben het probleem dat mijn collega 8.1 niet kan installeren omdat ie met windows 8 de store niet in komt
 
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/794629-Windows-app-store-laadt-niet-na-upgrade-8-1
Sticky topic in deze sectie (bovenaan). :eek: Niet voor niets sticky gemaakt.
Heeft anderen ook geholpen! Of het bij jou werkt is niet zeker.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/816402-Tegels-8-1-werken-niet-meer-na-upgrade

Open a Command Prompt as an Administrator.
In the Administrator Command Prompt
type or paste the following command:

powershell -ExecutionPolicy Unrestricted Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $Env:SystemRoot\WinStore\AppxManifest.xml

hit Enter.

Now in that same Administrator Command Prompt type or paste: start "" "ms-windows-store:"

Voila. Enjoy installing some new Store apps.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de moeite, maar ook dat werkte niet.. Vanmorgen deed de hele computer van mijn collega het niet meer, hij had geen internetverbinding niks. Heeft via een omweg op de lokale schijf zijn belangrijke documenten kunnen zetten. Daarna heb ik heel de pc gereset door bij het opstarten direct op f11 te klikken, want op de reset cd reageerde de pc ookal niet meer, en systeemherstel kon ook niet meer worden uitgevoerd.

Hij was wel alles kwijt, maar nu doet alles het gelukkig wel weer.. Dus maar hopen dat het niet nog een keer gebeurd..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan