storend icoontje

Status
Niet open voor verdere reacties.

prutsmaniac

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2005
Ik heb een draadloos netwerk aangelegt in mijn huis en dat netwerk werkt zeer goed maar er is één detail dat mij stoort . Mijn laptop is aangesloten met USB (ZyXEL G-200)

Op zichzelf werkt alles maar ik heb steeds het icoontje rechts onderaan mijn scherm dat zegt dat
ik hier moet klikken om mijn usb aparaat veilig uit te schakelen , en dat wil ik niet doen en het stoort mij dat er een icoontje extra is want normaal zijn dat er maar een paar.
En normaal gezien neemt elk icoontje weer eens extra geheugen op enz..
Ik weet dat het niet echt een probleem is maar ik vind het echt storend.

Hopenlijk kan iemand me helpen .

Rechtsklikken op de taakbalk, eigenschappen, AANPASSEN.
Daar kun je het icoontje opruimen.

ik bedoel het icoontje van xp en als ik rechtsklik heb ik aleen maar de optie om het beveiligd te verwijderen ( maar dan heb ik geen internet meer)(ik kan de exate beschrijving niet geeven want mij pc is in het frans maar als het helpt : retirer le périphérique en toute sécurité)

Ja, wat is het probleem dan? Je kunt dat icoontje toch verbergen?

En het neemt geen extra geheugen in.

ja dat is het juist normaal worden mijn icoontjes niet verborgen maar door dat icoonje van windows worden de meeste nu wel verborgen . is er geen manier om dat icoontje van windows te verwijderen ?

o hopenlijk weet iemand anders het wel...

weet niemand hoe je dat icoontje kan wegdoen?

Geplaatst door prutsmaniac
ik bedoel het icoontje van xp en als ik rechtsklik heb ik aleen maar de optie om het beveiligd te verwijderen ( maar dan heb ik geen internet meer)(ik kan de exate beschrijving niet geeven want mij pc is in het frans maar als het helpt : retirer le périphérique en toute sécurité)
XP_PC heeft het over rechtsklikken op de taakbalk en niet op het icoontje zelf want dan krijg je inderdaad "Hardware veilig verwijderen"

ik vind dat omdat het icoontje tot niets dient en het daar niet zou moeten staan en ik heb graag alles nettjes in orde daarom stoort het mij dat er een nutteloos icoon bijstaat.

antwoord op huijb :
wat jij zegt is om het icoontje te verbergen maar dat wil ik ook niet ik wil dat icoontje simpelweg niet meer zien.

En daarom kun je hem dus verbergen.

En wie zegt nou weer dat 'ie nutteloos is :confused:.

ik vind dat het icoontje nutteloos is omdat ik die nooit ga uitschakelen .
want als ik die uitschakel heb ik geen internet meer .
maar daar gaat het nu niet om , het gaat erom dat iemand me zou moeten helpen door te zeggen hoe ik dat icoontje wegkrijg en dat zou me heel blij maaken.

Dat heb ik je al gezegd; je kunt hem gewoon verbergen met de opruimfunctie.

Misschien dat je het nu niet wilt gebruiken, maar wanneer je in de toekomst meerdere USB apparaten heb kan je dat icoontje gebruiken om één van die USB apparaten veilig te verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan