Storend MMSje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charis

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2006
Hoi,

Vorige week heb ik naar 2 Vodafoners een MMSje willen sturen, volgens mij niet aangekomen...
Ik weet niet of het hierdoor komt maar nu krijg ik elke dag 1 of meer een MMSje zonder tekst van mijn provider, KPN...
Heb batterij en simkaart al even verwijderd, simkaart in andere gsm gedaan en weer terug, maar helpt nog niet.
Hoe kan ik dit stoppen?

Charis

Je geeft alleen niet aan welke exacte melding je van kpn krijgt.
Zoals als bekend heeft vodafone vorige week heel veel problemen gehad. Kan misschien daardoor komen.

Ik kan je vertellen dat door de problemen bij vodafone er duplex ook problemen ontstaan. Dit zal absoluut vanzelf weer weg gaan maar er gebeuren op dit moment nog vreemde dingen. En dan kun je zeggen ja maar ik zit aan kpn vast. Uiteraard je hebt een punt maar zoals ik zeg, wederzijds sms en mms naar vodafone gaf en geeft nog wel problemen. Dit zal nog zeker een paar dagen duren voordat het volledige vodafone netwerk weer operationeel is zoals voor heen.

Wat je wel kunt doen is de kpn bellen en de technische dienst dit uitleggen, zijn hebben de mogelijkheid om de mms verzenden naar jouw telefoon te stoppen.
De kans is groot namelijk omdat de mms niet is aangekomen dat deze in een loop hangt en daardoor jouw weer een mms zend.
Je kunt proberen de verzonden item map te legen als je deze al bewaard en je kunt proberen de verzonden mms terug te vinden en nog een keer te zenden.

En ineens is ie verdwenen...zonder contact opgenomen te hebben met KPN....:shocked::D

En dat is het belangrijkste van het hele probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan