storenden lijn op bureablad

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanscomputer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 aug 2006
Hallo, ik heb via mijn hotmail een foto opgestuurd gekregen en wilden die als achtergrond op computer zetten. dat ging matig, foto te klein en groot vervormd. heb deze gewist......Maar nu staat er een stippellijn met in de hoek een wit vierkantje met een rood kruisje. Hoe krijg ik dat lijntje weg. Het staat er alleen op als de com aangezet wordt, dus op het bureablad. met muis kun er een lijntje bij tekenen, maar gaar wel weer weg, alleen dat ene blijft maar staan. het loopt van midden rechts naar midden scherm naar beneden. En boven aan het lijntje een blauw vierkantje wat niets doet. rara. Welke techneut weet dit er af te krijgen, bij voorbaat dank.

Klik rechts op een lege plek op je Bureaublad, klik Eigenschappen, Bureaublad. Selecteer in het venster onder Achtergrond "Geen".

hanscomputer

ik heb helaas een engelse versie van window xp, dat wil ik nog veranderen in een nederlandse. heb het wel gedaan, maar lijntje staat er nog. als ik met linker muiskn aan het lijntje klik, kan ik andere vierkante maken, maar gaat weg als ik loslaat, behalve die ene. wat een gedoe met dat lijntje he.groet hans

Klik in zelfde schermpje op Thema's en selecteer Windows XP, klik op toepassen. Herstart de PC. Als het lijntje weg is, ga dan terug naar je eigen thema.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan