Storing bij 1 zender, bij alleen bepaalde momenten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElGiganto

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 okt 2013
Ik zit bij Ziggo en heb storing bij Sport 1 HD Live. Ik heb ook Fox Sports, waaronder de HD kanalen.

Ik heb alleen storing, bij de HD kanalen van Ziggo, tijdens de voetbal wedstrijden. En niet de hele wedstrijd, maar alleen als de hoofdkamera gebruikt wordt en er snel langs het scherm bewogen wordt. Zoals een bal die snel diep wordt gespeeld waardoor de kamera snel van links naar rechts gaat. Verder nergens problemen. Ook niet op de HD kanalen van Fox Sports.

Ik heb dit alleen boven, niet beneden, daar werkt het goed. Boven wordt er ook gebruikt van een splitsing van het tv-signaal. We hebben een kabel beneden via de ontvanger, en een ontvanger boven, die gesplitst is. Het beeld kwaliteit is erg goed. Elke zender werkt prima. Alleen sinds begin dit jaar heb ik storingen. Ik heb een digitaal kastje van Samsung, een erg oude, zou niet weten welk merk maar ik denk dat het hier aan ligt. Vaak doet het kastje het niet en soms kan ik maar 1 zender kijken totdat ik hem reset. Het kastje is aangesloten op een HD Ready TV van LG via een HDMI kabel.

Vergeet is verder relevante informatie te geven? Weet iemand wat het kan zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan