storing in OE

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannemanneke

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2003
Ik heb een foutmelding in outlookexpress, waarbij ik geen mail kan ontvangen en verzenden. Ik las al ergens een tip over dat de firewall hem blokkeerde, maar dat was niet het geval. Heb firewall uitgezet opgestart maar de melding in OE bleef. Ik heb gisteren Music Manager voor de mediaplayer geinstalleerd. maar daarna deed hij het nog wel gewoon. Dus de fout ligt daar toch ook niet denk ik. Voor de rest geen wijzigingen aangebracht. Hij geeft de volgende fouten aan:

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'mail', Server: 'mail', Protocol: POP3, Poort: 995, Beveiligd(SSL): Ja, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

Iemand ideeen waar het aan zou kunnen liggen?

Hmm ik zie poort 995 staan dat moet 110 zijn, of je hebt t zo opgekregen van je ISP??? verander dat eens extra>eigenschappen>accounts>DUBBELKLIK je account>ga naar geavanceerd inkomend =110,uitgaand =25 ff herstarten en checken..

Anders kijk of je FW het toch niet is
start>uitvoeren>telnet
XP: open pop3.JEPROVIDER.nl 110
>>kijk wat ie doet
andre versie: verbind>extern systeem 1e regel pop3.JEPROVIDER.nl, van telnet maak je 110 en klik op verbinden
of hij heeft pop server started of kan host niet bereieken > fw prob..

Ik heb mijn account verwijdert en weer aangemaakt en opnieuw opgestart. Ik krijg weer mail binnen. Het probleem is opgelost.
Dus of een instellingsfout of toch een korte storing bij @home?
Bedankt voor de snelle reactie!!!

Groeten Jan

denk dat er een foutje in is geslopen.
heb het ook wel eens gehad namelijk.
het belangrijkste is dat het weer opgelost is:)

Al je @home had dan was het de poort die is zeker 110, achter 995 luistert geen @home mail server.
Nwe account lost dit idd op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan