Storing met digitale filmcamera

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superindo1970

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2007
Hallo,

Ik heb een digitale filmcamera van Sony, type DCR-TRV14 5e (Digital Handycam/Digital 8). Hij is al bijna 4 jaar oud, maar hij deed het altijd perfect. Heb mijn gemaakte filmpjes altijd bewerkt met Pinnacle Studio.
Onlangs wilde ik weer wat filmen, maar ik kreeg dus grijze strepen door het beeld en ik zag alleen maar schimmen op het beeldscherm. Het werd steeds erger totdat ik nu alleen maar grijze strepen zie op het schermpje. Als ik dan opneem, krijg ik uiteraard ook grijze strepen te zien als ik het afspeel.

Wie kan mij vertellen wat er mis is met mijn camera?? :(:(:(

Oh ja, als ik een oud bandje afspeel op de camera krijg ik nog perfect beeld. Alleen als ik nu iets wil opnemen, krijg ik die strepen over het beeld. En bij het afspelen uiteraard ook.

digicam

Afspelen is niet hetzelfde als opnemen, dus dat kun je niet helemaal vergelijken.

Is de dop eraf?? Hahaha...standaard vraag...:)

Heb je al een cleaningtape gebruikt om de digicam schoon te maken (liefst een heuse cleaningtape, geen "handyman"-surrogaat)..Bleef het resultaat hetzelfde?
Ander nieuw teepje al eens getest? Geen ander resultaat?

De omschrijving "van kwaad tot erger" klinkt als zeer ernstige vervuiling op de opneemkop, vast gekoekt door langdurige stilstand.....en stilstand is achteruitgang...tijd voor de reparateur....als bovenstaande niet helpt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan