Storing op geluidskaart van mijn acer laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sven2007

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Wanneer ik een cd of ander geluid wil afspelen op mijn laptop van acer krijg ik steeds storingen en gekraak.

Hoe kan ik dit oplossen ?
Drivers mss updaten maar waar vind ik het type van mijn geluidskaart ?

Wordt de laptop soms te heet? (Zo heet dat je het nauwlijks op schoot kan houden?)

Ik had namelijk ooit een laptop die werdt geregeld té heet. Hierdoor stopte het geluid ermee. Tenzij je flink in de laptop kneep. Dit begon met veel gekraak.

Ik heb ook een vraag over het geluid en beeld van mn netbook acer aspireone d150 , als ik fimpjes van youtube of muziek wil afspelen blijft het beeld hangen tot zeer traag en het geluid blijft galmend hangen het lijkt net of de batterijen op zijn dat idee.
Heb al nwe drivers geïnstalleerd maar dat heeft het probleem niet verholpen en nu is alle hulp welkom.

Met de warmte heeft het niet te maken want ik heb het altijd, ook wanneer hij net is opgestart.

Hoe kan ik zien welke geluidskaart ik heb ? Bij apparaat beheer zie ik staan: 'Realtek High Definition Audio'

Ik heb ook een vraag over het geluid en beeld van mn netbook acer aspireone d150 , als ik fimpjes van youtube of muziek wil afspelen blijft het beeld hangen tot zeer traag en het geluid blijft galmend hangen het lijkt net of de batterijen op zijn dat idee.
Heb al nwe drivers geïnstalleerd maar dat heeft het probleem niet verholpen en nu is alle hulp welkom.

Zou je even een eigen topic willen maken?

Regels zei:
Berichten plaatsen:

'Breek niet in' in andermans vraag, heb je een soortgelijk probleem, stel zelf een nieuwe vraag.

Met de warmte heeft het niet te maken want ik heb het altijd, ook wanneer hij net is opgestart.

Hoe kan ik zien welke geluidskaart ik heb ? Bij apparaat beheer zie ik staan: 'Realtek High Definition Audio'

Vreemd. Installeer PCWizard.

Geef mij ook even het typenummer van je laptop. De driver staat namelijk op de site van Acer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan