Storing op het beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dieterken

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2002
Ik heb perongeluk een pinnetje van de datakabel van mijn scherm geplooid, en nu heb ik wat storing op mijn scherm... Voor dat ik het probeer te rechten (en mss helemaal breek...), kan daar een nieuwe kop op die kabel?

Dat kan maar is duur, je kunt het voorzichtig proberen met een punttang. De pin voorzichtig met de punt rechtknijpen. Is de pin echt dubbel gedrukt tegen de bodem van de connector zelfs dan kan je hem voorzichtig buigen. Let op buigen kan maar ga je te hard trekken aan een pin dan schiet hij uit de connector.

:thumb:

Kgaat strax es proberen maar hoe duur is duur dan? Want ik heb hier nog een scherm liggen met ongeveer hetzelfde probleem, maar daar is er een pinnetje uit...

Laatst bewerkt:
Het is niet iets wat je zelf kan doen dus bij een gemiddelde computerzaak ben je al snel 20 euro kwijt. Een pin die ontbreekt betekent niet altijd dat de monitor niet werkt.

Kheb die monitor geprobeerd, en hij geeft enorm veel storing... Ik kan amper zien welke applicatie er geopend is... Mr kzalt es proberen te plooien, en zal dan es met mijn ander scherm naar een pc winkel gaan :) . Bdankt voor de hulp, ik laat je wel weten of het gelukt is!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan