storing

Status
Niet open voor verdere reacties.

knoeier

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2004
ik heb net een nieuwe pc samengesteld en heb uiterst veel last storingn (scherm die raar beeld met bewegende blokjes geeft, pc die veel te snel blokkeert,..) ik heb nog niet eens verbinding kunnen maken met internet om windows te registreren. (ik heb daarvoor eerst geprobeerd om windows xp professional te installeren, maar ben moeten stoppen omdat ik niet de juiste licentie had) heb daarna mijn c geformatteerd in ntfs en sindsdien heb ik storingen op mijn scherm. dit komt niet voor in mijn bios menu, maar wel op mijn opstartscherm enzo. wat moet ik doen?

Heb je met het in elkaar zetten wel afstandhoudertjes acht het moederbord geplaatst?
Draaien alle fan's wel?

alle fans draaien, en het moederbord is ook correct geplaatst. ik heb de problemen pas sinds ik de pc
herstartte na installatie van windows xp home. het systeem draaide in het begin perfect

Videokaart er al uitgehaald en opnieuw geplaatst?

Lijkt me op een super conflict.
Haal alle kaarten, behealve je videokaart er uit, en installeer opnieuw.
Na installatie en juiste herstart, 1 voor 1 de kaarten er weer in.
Telkens opstarten en kijken op de fout terug komt.

juist geprobeerd, en het wordt iedere keer dat ik herstart erger

ik heb juist nog een screen gemaakt. het kan toch geen kwaad dat mijn moederbord nvidia technologie bevat en mijn grafische kaart van ati is? ik heb bij het installeren wel problems gehad bij het zoeken van de aansluiting voor mijn knoppen en leds. (leds en speakers zijn nog niet eens aangesloten)

ik heb de stappen van paul-rt nog niet uitgevoerd, en ik vrees dat ik ze ook niet kan uitvoeren want mijn pc bestaat enkel uit een moederbord, grafische kaart, processor, dvdwriter, hdd, en geheugen :s. of moet ik mijn seriele en paralelle poorten en extra usb's enzo verwijderen?

ik heb vandaag nog mijn schijf geformatteerd, en heb tijdens de isntallatie vin windows gemerkt dat de storing ook aanwezig is, maar veel minder opvalt, omdat de resolutie de storing beïnvloedt. dus ik vrees dat het probleem bij mijn grafische kaart ligt. kan het zijn dat de hele pc blokkeert als de grafische kaart niet goed werkt?

Bijlagen

• screen.jpg
    screen.jpg
    81,1 KB · Weergaven: 42
ok het probleem is opgelost. ik heb de kaart binnengedaan en in de winkel hebben ze gezegd dat eer een artifact in mijn grafische core zat. ik heb gewoon een nieuwe kaart gekregen en nu gaat alles perfect.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan