mike120776
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 26 nov 2008
- Berichten
- 1
Beste Mede-forummers,
Sinds kort maken wij gebruik van Multivers Extended (MVE)
Echter ontstaat er een probleem wanneer na een incasso die wij hebben uitgevoerd, een klant storneert. Wij kunnen dan de betreffende verkoopfactuur niet meer her-oproepen omdat deze naar zeggen van MVE als volledig afgehandeld wordt beschouwd.
Dit houdt in dat wij geen correctie debiteuren positie kunnen bepalen per klant.
Heeft iemand ook ervaring met MVE en hoe is er bij jullie een oplossing voor dit probleem ontstaan?
Mijn vraag staat nu al dagen uit bij Multivers helpdesk, maar echt een concreet antwoord op het probleem komt er niet retour.
Ik ben benieuwd.
Sinds kort maken wij gebruik van Multivers Extended (MVE)
Echter ontstaat er een probleem wanneer na een incasso die wij hebben uitgevoerd, een klant storneert. Wij kunnen dan de betreffende verkoopfactuur niet meer her-oproepen omdat deze naar zeggen van MVE als volledig afgehandeld wordt beschouwd.
Dit houdt in dat wij geen correctie debiteuren positie kunnen bepalen per klant.
Heeft iemand ook ervaring met MVE en hoe is er bij jullie een oplossing voor dit probleem ontstaan?
Mijn vraag staat nu al dagen uit bij Multivers helpdesk, maar echt een concreet antwoord op het probleem komt er niet retour.
Ik ben benieuwd.