Storneringen in Multivers Extended

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike120776

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 nov 2008
Berichten
1
Beste Mede-forummers,

Sinds kort maken wij gebruik van Multivers Extended (MVE)

Echter ontstaat er een probleem wanneer na een incasso die wij hebben uitgevoerd, een klant storneert. Wij kunnen dan de betreffende verkoopfactuur niet meer her-oproepen omdat deze naar zeggen van MVE als volledig afgehandeld wordt beschouwd.

Dit houdt in dat wij geen correctie debiteuren positie kunnen bepalen per klant.

Heeft iemand ook ervaring met MVE en hoe is er bij jullie een oplossing voor dit probleem ontstaan?

Mijn vraag staat nu al dagen uit bij Multivers helpdesk, maar echt een concreet antwoord op het probleem komt er niet retour.

Ik ben benieuwd.
 
Ik werk met een andere versie van multivers, maar wie weet. Hier is hoe ik het oplos: wanneer je per bank de storno verwerkt, kun je het (verwerkte) factuurnummer toch ingeven en het bedrag als negatieve ontvangst boeken. Nu staat de factuur weer open. Succes.
 
@z3r0sh0tt: Hoewel ik je mening deel verzoek ik je in het vervolg geen reactie te plaatsen maar de "Meld misbruik"-knop te gebruiken.

Dit topic voorzie ik van een slotje :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan