Hallo,
Eerst even melden dat ik heel weinig ervaring heb met excel. Maar een makkelijk overzicht zou nu wel van pas komen.
Even de situatie schetsen: zopas een prepaid mastercard aangevraagd, storting verschijnt onmiddellijk maar sommige betalingen kunnen tot 1 maand duren voor ik ze op het afschrift zie.
Ook is het gereserveerde bedrag dat van de kaart word gehouden soms hoger dan het werkelijke bedrag.
Om niet in de problemen te geraken wou ik een simpel overzicht maken (maar zo simpel vind ik het niet).
Bedoeling is, kolom a = wat er gebeurd is (storting, betaling ....., enz....)
kolom b = datum
kolom c = alles wat er word gestort (debet)
kolom d = alles wat er af gaat (credit)
kolom e = hier moet via een formule komen wat er nog op staat.
Kolom a tot en met d heb ik al in orde gekregen
Kolom e doe ik momenteel zelf met de rekenmachine en vul ik manueel in. (kan ik hier een formule zetten die alles van kolem c optelt en alles van kolom d eraf trekt?)
Kan iemand helpen?
Met dank,
Jim
Eerst even melden dat ik heel weinig ervaring heb met excel. Maar een makkelijk overzicht zou nu wel van pas komen.
Even de situatie schetsen: zopas een prepaid mastercard aangevraagd, storting verschijnt onmiddellijk maar sommige betalingen kunnen tot 1 maand duren voor ik ze op het afschrift zie.
Ook is het gereserveerde bedrag dat van de kaart word gehouden soms hoger dan het werkelijke bedrag.
Om niet in de problemen te geraken wou ik een simpel overzicht maken (maar zo simpel vind ik het niet).
Bedoeling is, kolom a = wat er gebeurd is (storting, betaling ....., enz....)
kolom b = datum
kolom c = alles wat er word gestort (debet)
kolom d = alles wat er af gaat (credit)
kolom e = hier moet via een formule komen wat er nog op staat.
Kolom a tot en met d heb ik al in orde gekregen
Kolom e doe ik momenteel zelf met de rekenmachine en vul ik manueel in. (kan ik hier een formule zetten die alles van kolem c optelt en alles van kolom d eraf trekt?)
Kan iemand helpen?
Met dank,
Jim