Straatnaam ingeven in vreemde stad

Status
Niet open voor verdere reacties.

theodore

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
Het probleem : ik ga naar Zwitserland en ik wil via Saarlouis geven .
Ik bereken mijn route van thuis uit ( Beringen ) naar Saarlouis .
Nu moet ik telkens een straatnaam ingeven en een huisnummer in Saarlouis maar die ken ik niet . Ik wil alleen maar door Saarlouis rijden om mij naar Zwitserland te geven op mijn eindbestemming .

Oplossing?

Wat voor navigatiesoftware heb je?

In TomTom is het mogelijk om gewoon in plaats van een straatnaam voor "centrum" te kiezen.

Saarlouis

Start Google en zoek op Saarlouis. Je krijgt gelijk een kaart te zien. Klikken, uitvergroten, een straat kiezen en een huisnummer bedenken en klaar ben je.

Gewoon een straat ingeven lijkt mij toch niet ideaal vooral in een vreemde stad . Waar kom ik dan terecht ?

Het probleem : ik ga naar Zwitserland en ik wil via Saarlouis geven .
Ik bereken mijn route van thuis uit ( Beringen ) naar Saarlouis .
Nu moet ik telkens een straatnaam ingeven en een huisnummer in Saarlouis maar die ken ik niet . Ik wil alleen maar door Saarlouis rijden om mij naar Zwitserland te geven op mijn eindbestemming .

Oplossing?

Kies een willekeurige straat of het centrum

Ron

Theodore

Theodore, de vragensteller geeft aan via Saarlouis te willen reizen. Dan knip je toch het stuk van het nemen ven de afslag tot het weer op de snelweg komen uit de route.

Theodore, de vragensteller geeft aan via Saarlouis te willen reizen. Dan knip je toch het stuk van het nemen ven de afslag tot het weer op de snelweg komen uit de route.

De vragensteller IS Theodore! En hoe ga je op een Tomtom of zo iets knippen?

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan