strato op flash?

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
"Flash"websites functioneren niet op I-pad en Android. Redelijk onbegrijpelijk want vrijwel iedereen communiceert o.a. met deze apparaten. Toch bieden veel providers zo'n mogelijkheid aan, waaronder Magix, zonder erbij te vertellen dat je er eigenlijk nauwelijks iets aan hebt vanwege de tablet cultuur. Er is tot nu nog geen alternatief werkbaar. Ik moet nu twee sites ombouwen. Een heb ik met CSM gedaan, die begon eerst ook te sputteren op Android. De andere wil ik met Strato gaan maken. Echter kan ik nergens vinden of Strato ook op Flash is gebaseerd?? Op welke basis is Strato gemaakt ?

Op de Strato-site staat: "Heb je vragen? Bel ons gratis! Ma - Vrij: 8.30 - 19.30 uur" ;)
En ook: "De LivePages sitebuilder 30 dagen volledig vrijblijvend en kosteloos testen. Klik hier!".
- Al gedaan?

Andere flashsite- aanbevelers blijven ook maar doorgaan met adverteren terwijl vrijwel iedereen met een ipad of android tablet rondloopt.Ik kreeg een beetje de indruk dat ze om de hete brij heen adverteren. Ik wil liever objectieve mening.

Maar ik ga even bellen, tenzij jij het weet :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan