Stream via windows naar ipod,

Status
Niet open voor verdere reacties.

kickboy

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Berichten
384
Hoi,

ik wil grtaag films kijken op me tv via me ipod , ik kan me ipod aansluiten op mijn ipod, aangezien ik nog 2gb/32gb over heb is er geen ruimte op me ipod,.zou ik beelden kunnen streamen naar me ipod en dan kijken?
 
waarom kijk je niet gewoon films via de pc kijken op tv. Als de tv in zelfde kamer staat als de pc kan je via b.v. HDMI aansluiten.

Hoi,

ik kan me ipod aansluiten op mijn ipod
bedoel je tv op ipod.
 
Ik gebruik ZumoCast op mijn iPod touch, daarmee stream ik films en muziek vanaf mijn PC.
Helaas zijn ze nu bezig met een update van ZumoCast, waardoor je 'm tijdelijk niet kan downloaden.

Als je veel films op je TV wilt kijken is een Mediaspeler denk ik een betere oplossing :thumb:



www.iPodtouchforum.tk
 
Dabk julliebwel , op dit moment heb ik geen geld voor een mediaplayer ik had een wdtv maar ie is stuk, die andere app zal ik als hij weer te downloaden is gebruiken!
 
Ja op die site van ZumoCast kun je je mailadres achterlaten, dan krijg je bericht als je 'm weer kan downloaden.

Die WDTV gaat heel vaak stuk las ik, ik heb zelf een enVivo Mediaspeler ooit eens voor 50 euro bij de Aldi gekocht en die werkt perfect! Een vriend van mij heeft de Playon!HDMini en die werkt ook prima.


1267455858.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan