Streamen naar Apple TV 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Micheltje13

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2011
Hallo allemaal,

Ik weet niet zeker of dit helemaal de goede locatie op het forum is maar anders moet hij even verplaatst worden. Ik zit met een streaming probleem naar mijn Apple TV 3. Ik zal de situatie zoals hij nu is even uitleggen.

Beneden in de meterkast hebben wij een modem met daaraan een 300mpbs Konig router. Deze router heeft bekabeling door het hele huis lopen en ook naar mijn zolderkamer. Op mijn zolderkamer heb ik een switch, en een aparte eminent router staan omdat het wifi van de Konig niet tot de zolder komt. Wanneer ik nu mijn Apple TV 3 aansluit op de eminent router draadloos en mijn laptop ook lukt het streamen naar mijn Apple TV niet, via mijn iPad op hetzelfde netwerk lukt het wel. Ik heb op mijn Windows laptop AirParrot gedownload maar hier maakt hij geen verbinding. Ook streamen van bijvoorbeeld muziek via iTunes van mijn laptop werkt niet. Zodra ik mijn vaste pc aansluit op de switch en de Apple TV ook lukt ook hier het streamen niet op. Ik wil namelijk niet afhankelijk zijn van het feit dat alle films die ik download ik eerst moet omzetten naar itunes formaat dan importeren in itunes en dan pas op mijn apple tv kan afspelen..

Waar ligt dit aan?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan