Abyss
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 jul 2005
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn Windows mediaplayer 11
Deze wil mijn muziek niet naar mijn Xbox Streamen
Ik klik in Mediaplayer op share media, maar dan gebeurt er niets. Er komt geen extra scherm waar ik de Xbox zou kunnen selecteren.
Het scherm blijft een paar minuten staan en vervolgens kan ik weer op OK drukken. Dan gebeurt er weer niets.
Ik heb geprobeerd om mediaplayer te verwijderen. Maar dit lukt niet, ook de rollup zoals hij aangeeft verloopt niet naar behoren.
Hij zou dan naar de vorige versie terug moeten gaan, maar dat gebeurd helemaal niet.
Ik heb een XP mediacenter editie met de nieuwste update’s dus hij is helemaal up-to-date.
Ik gebruik nu simplecenter, maar dat is de oplossing niet.
Wie heeft er een idee.
Ik vindt het een beetje overdreven om heel XP te herinstalleren.
ABYSS
Ik heb een probleem met mijn Windows mediaplayer 11
Deze wil mijn muziek niet naar mijn Xbox Streamen
Ik klik in Mediaplayer op share media, maar dan gebeurt er niets. Er komt geen extra scherm waar ik de Xbox zou kunnen selecteren.
Het scherm blijft een paar minuten staan en vervolgens kan ik weer op OK drukken. Dan gebeurt er weer niets.
Ik heb geprobeerd om mediaplayer te verwijderen. Maar dit lukt niet, ook de rollup zoals hij aangeeft verloopt niet naar behoren.
Hij zou dan naar de vorige versie terug moeten gaan, maar dat gebeurd helemaal niet.
Ik heb een XP mediacenter editie met de nieuwste update’s dus hij is helemaal up-to-date.
Ik gebruik nu simplecenter, maar dat is de oplossing niet.
Wie heeft er een idee.
Ik vindt het een beetje overdreven om heel XP te herinstalleren.
ABYSS