Streamen van PC naar Home Cinema set Samsung

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarita

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2004
Goedemiddag,

Ik weet niet of dit op de juiste plek is maar ik ben op zoek naar een programma waarmee ik bestanden, video en muziek, kan streamen naar mijn set. Voorheen gebruikte ik Samsung Allshare maar die werkt ineens niet meer. Ik heb chat contact gehad met Samsung maar die kunnen me helemaal niet helpen. Allshare bestaat eigenlijk niet en is Samsung Link geworden. Dit werkt al helemaal niet. Ik heb een Samsung HT-D6500.

Welk programma kan ik er voor gebruiken? Iets wat een beetje simpel is. Ik had het ook al via de streamingdienst van Windows 7 geprobeerd, maar daar begrijp ik niets van.

Alvast bedankt.

Nou, nee, liever niet. Ik denk dat er vast wel een programma bestaat die kan streamen. Ik weet alleen nog niet welke.

Google op "DLNA media server". Als ik ervan uit ga dat je vanaf een pc wilt streamen... bijvoorbeeld:
- PS3 Media Server - installeer eerst Java Runtime van Oracle website
- Serviio Media Server. Download Free Edition.
- Plex Media Server

Hoezo werkt de samsung link niet? Die bevat de dlna server voor op je hcs.

Bedankt voor de reacties. Ik heb Serviio Media Server gedownload, werkt wel, het is alleen even wennen. Ik zie geen mapstructuur zoals het op de pc staat en veel andere mappen. Maar het werkt tenminste.

Ik heb geen idee waarom het niet werkt, jackall. Ik zie nergens de optie samsung link staan of iets met samsung link.

Of maak van Windows / Media Player een DLNA server :d
Er zijn diverse tutorials. Suc6 en fun met streamen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan