streamgeluid speelt te snel af

Status
Niet open voor verdere reacties.

kluissie

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2012
Beste Forumgenoten;

Ik bezoek diverse websites waar ik naar streamgeluid kan luisteren. Er is echter één website die dit geluid te snel afspeelt... Ik weet van iemand dat ze hetzelfde probleem met deze site heeft, terwijl iemand anders er juist geen probleem mee heeft. Iemand enig idee?

Vriendelijke groeten, Kluissie

Halloo Kluissie. Het kan zijn dat je de nieuwste flash player moet installeren.

klik kijk even of je 32 nits of 64 bits moet hebben.

Laatst bewerkt:
Bedankt Manamana voor je reactie.

Laatste versie van de Flash Player is geïnstalleerd. Ook Java is up to date. Probleem is er nog steeds.

Groet, Kluissie.

Laatst bewerkt:
Kluissie wellicht dit overwegen:
Loopt het beeld niet gelijk met het geluid, dan ligt dit aan waarschijnlijk aan de buffering. In Windows Media Player kan je de buffering handmatig verruimen.
Deze staat in Windows Media standaard denk ik te krap. Ga naar Extra, Opties, op het tabblad Prestaties, het Netwerkbuffer te vergroten, bijvoorbeeld naar 15 seconden.

Een andere manier is om te proberen te streamen via tcp in plaats van udp. Je kunt dat in Windows media player op de volgende manier regelen: Ga naar extra --> opties - Ga naar het tabblad netwerk - Zet alle vinkjes uit behalve tcp. Schrijf op wat je ziet en wat je doet dan kun je altijd terug. ;)

Het streamen gaat zonder beeld, alleen het geluid, en dan direct vanaf de webpagina, dus ik denk dat de instellingen van WMP er geen invloed op hebben...:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan