Streaming/inladen websites zeer langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

GuusdeR90

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Hallo,

Ik heb sinds kort mijn hele draadloze netwerk verniewd (nieuwe router, modem en netwerkkaart) i.v.m. lag tijdens het gamen. Nu is de lag zo goed als weg, ik heb alleen andere problemen.

Als ik een filmpje wil streamen, gaat dit erg langzaam. Soms streamed hij helemaal niet, en soms streamed hij tergend langzaam. Soms worden websites ook totaal niet ingeladen, als ik daarna de webpagina een paar keer probeer te verversen laad hij hem opeens zeer snel in.

Voordat ik alle onderdelen uit het draadloos netwerk vernieuwd had, had ik dit probleem niet. Erg vreemd dus.

Ik gebruik Windows Vista professional. De router is een Netgear WNR2000 en in mijn computer zit een zeer sterke netwerkkaart die geen problemen met ontvangen zou moeten hebben. De aangegeven signaalsterkte zit vaak tussen normaal en goed in, hier zou het dus ook niet aan moeten liggen. Laptops en andere computers in het netwerk hebben geen problemen met het streamen/inladen van websites. Het ligt dus hoogstwaarschijnlijk aan mijn computer. Ik heb het probleem zowel met Google Chrome als met Internet Explorer, dus aan de browser ligt het waarschijnlijk ook niet.

Ik heb geen idee hoe ik dit probleem kan verhelpen. Ik zou het op prijs stellen als iemand mij kan helpen.

Bij voorbaat dank,
Guus

heb ik ook heel vaak...

misschien zijn er veel andere draadloze netwerken in de buurt??

oplossing is dan volgens mij een ander channel kiezen voor je eigen draadloos netwerk...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan