streaming problemen. hoge CPU belasting silverlight streams vooral RTL GEMIST

Status
Niet open voor verdere reacties.

le x

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2007
Berichten
15
streaming problemen.

Al tijden ben ik opzoek naar een oplossing voor een probleem dat ik ondervind op deze oude Dell Inspiron 6400

Gegevens Dell Inspiron 6400

Intel dual 2 core processor 2x2Ghz 4GB 667 geheugen bruikbaar 3.25GB. 120GB OCZ sata 2 Vertex plus SSD.
Besturingssysteem Windows7x64 ultimate. Ati Radeon X1400 128MB video geheugen.

Als ik een streaming afspeel gaat dit vaak gepaard met schokken en stoten de processor word dan 100% belast en komt tekort voor de streaming.

Heb het virtueel geheugen verhoogd ook dit hielp niet.

Onder Internet Explorer gaat het afspelen van streamings net iets beter dan met Firefox.

Ik heb geen idee wat er aan kan doen. Deze computer moet snel genoeg zijn. Sterker nog als ik de originele XP harddisk plaats dan heeft de computer ook geen problemen met silverlight en worden de streamings wel goed weergegeven dus een echt Windows7 probleem.

Ook aan het netwerk ligt het niet op een ander netwerk hetzelfde probleem en is de CPU belasting even hoog.


Wie weet de oplossing.


Lex
 
Je tweede bericht verwijderd. Na 24 uur geen reactie mag je een bericht achterlaten om je topic weer onder de aandacht te brengen. Hou er rekening mee, dat Helpmij.nl uit vrijwilligers bestaat en deze ook nog een leven naast Helpmij.nl hebben.

Tevens topic naar de juiste sectie verplaatst, heeft niets met FTP te maken.
 
Laatst bewerkt:
Nee het probleem is nog steeds niet opgelost.

Doet zich alleen voor bij silverlight. Moet alles afsluiten om xlrlt uitzending gemist te kunnen kijken dan nog kom ik CPU kracht tekort.

Tijd voor een andere computer of is deze duo 2 core 2x2Ghz nog snel genoeg??????????????

Erg lastig.

Er zijn ongetwijfeld meer mensen met dit zelfde probleem.

Lex
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan