Streaming video's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchbull

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Hallo,

Heb een probleem met het bekijken van streaming (online) video's.

Heb alles geinstalleerd wat er nodig is, maar er komt geen beeld....het scherm blijft wit.

Als ik op de rechter muisknop druk, dan staat er alleen About Adobe Flash Player 9 en Download this video to Realplayer.

Van Flash Player krijg ik de melding dat de laatste versie is geinstalleerd en als de video gedownload is met Realplayer, speelt die het niet af.

Weet iemand wat er fout is?

Bedankt alvast!

Blijft het volledige scherm wit? of alleen het gedeelte waarin de film te zien zou moeten zijn? maw: zie je de afspeelbalk vanonder?

Blijft het volledige scherm wit? of alleen het gedeelte waarin de film te zien zou moeten zijn? maw: zie je de afspeelbalk vanonder?

Alleen het gedeelte waar de video gespeeld zou moeten worden blijft wit. Nee, zie verder niets van de speler en/of afspeelbalk.

Probeer op je eigen pc eens met een andere browser. Wie weet is het zo'n onvindbare instelling in je browser.

streaming video

hallo,
ik heb ook zo'n dergelijk probleem; ik probeer op de site van www.omroepgelderland.nl een filmpje uit het archief te bekijken en dat lukt dus met geen enkele browser; internet Explorer, Mozilla firefox, zelfs Opera niet.
Dit is de melding die ik krijg; althans wanneer ik met de rechtermuisknop klik en dan 'foutgegevens' aanklik. Het beeld blijft onveranderd met het logo van windows Media Player.

"Het opgegeven type gegevensstroom wordt niet herkend. (Fout=C00D07E2)
Kan niet openen. Controleer het pad en de bestandsnaam en probeer het opnieuw. (Fout=C00D07E2)"

'k snap er niets van; wie kan mij helpen?
groetjes
antoni
:confused:

@bovenposter: Hoor eens bij andere gebruikers. In jou geval gaat het om 1 filmpje, als ik het goed begrepen heb. En dan zou het best aan het filmpje zelf kunnen liggen.

streaming video

Hallo Vis ta,
Nee, ook bij de andere filmpjes doet hij het ook niet; overigens doet het filmpje het wel op de nieuwe laptop van mijn zoon.
duzz... ik weet het niet meer?

groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan