DJThunderstorm
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 dec 2004
hoiiiiiii Ben op het moment bezig om een windows media stream te maken maar dat wil niet echt lukken.Misschien dat iemand me uitleg kan geven of me wil helpen hoe ik hem bevoorbeeld op de server in moet stellen en hoe je de windows media encoder in moet stellen zodat andere hem kunnen horen via internet.
Een lokale stream maken is me ooit wel eens gelukt maar wil gaan streamen over internet want zie dat het bij andere wel lukt dus het moet mogelijk zijn. Alleen je moet weten hoe het moet doen en misschien dat jullie dat wel weten en dat me kunnen uitleggen of helpen.Mocht jullie me willen helpen of uitleg geven kan je een berichtje sturen of emailen naar me. Heb wel een beschrijving hoe je de encoder in stel maar met de server heb ik geen idee hoe dat moet.Gaat dus om een
stream verbinding over internet voor windows media player.
emailadres :thumb:

Een lokale stream maken is me ooit wel eens gelukt maar wil gaan streamen over internet want zie dat het bij andere wel lukt dus het moet mogelijk zijn. Alleen je moet weten hoe het moet doen en misschien dat jullie dat wel weten en dat me kunnen uitleggen of helpen.Mocht jullie me willen helpen of uitleg geven kan je een berichtje sturen of emailen naar me. Heb wel een beschrijving hoe je de encoder in stel maar met de server heb ik geen idee hoe dat moet.Gaat dus om een
stream verbinding over internet voor windows media player.
emailadres :thumb: