Streams downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

PimGroenendijk

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2011
Hallo!

Ik vroeg me af of iemand weet hoe je streams die via Windows mediaplayer wordt afgespeeld, kan downloaden.

Dus streams die je offline nog kan bekijken.

Er is een BNN uitzending die een stukje in de gehele video heeft die ik nodig heb voor een presentatie, maar om dat stukje te krijgen zou ik dus heel die video moeten hebben om het te kunnen knippen.

Enige programma's die ik moet downloaden - ik heb het liefst een gratis programma, aangezien ik het maar één keer zal moeten gebruiken.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Bedankt!

Nee, het is voor BNN - ik geloof niet dat het met dit programma zal lukken.
Ik heb trouwens al een programma voor Uitzendinggemist, maar daarmee lukt het niet.

Het is een presentatie voor DJ Mr.Wix en daarbij heb beelden nodig van deze BNN uitzending:

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/roadtodutchmobo/bb.20040930.asf

Zou iemand deze anders wellicht voor me rippen? Zou ik zeer op prijs stellen.

Groetjes en bedankt voor je reactie.

Ik heb ergens gelezen dat je met Orbit downloader veel zou binnen kunnen halen maar met Windows Media Recorder probeerversie lukt het zeker. Je hebt 5 minuten werktijd maar dat is precies voldoende voor die uitzending (163 MB, 25 minuten, ik heb het progje gekocht)

Ik heb ergens gelezen dat je met Orbit downloader veel zou binnen kunnen halen maar met Windows Media Recorder probeerversie lukt het zeker. Je hebt 5 minuten werktijd maar dat is precies voldoende voor die uitzending (163 MB, 25 minuten, ik heb het progje gekocht)

Kun je een link sturen om te downloaden? En is het een gratis programma?

Nice! Heb jij 'm met dat gratis programma geript of heb jij een gekochte versie?

NIW Danke Sehr!!!

Zie post #5. Omdat de demo-versie waarmee je bijv. meerdere Youtube video's tegelijk kan binnenslurpen indruk op me had gemaakt, heb ik het progje gekocht op internet, via een prepaid Visakaart van 3Vcash. Dus ik heb de volledige prog gebruikt maar hij was in precies 5 minuten binnen dus met de demo was het ook gelukt.

Overigens heb ik de upload inmiddels gedelete.

Met Orbit kon ik het maar 5 minuten van het programma downloaden en dat programma op BNN duurt 25 minuten - met demo versie lukt het niet geloof ik.

Ow, ik heb door dat ik met mijn vlc player ook momenten kan recorden.

Ik heb al die programma's nie tmeer nodig en ik denk dat het probleem is opgelost.

Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan