streep in beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

mister_tom

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2005
Hallo.

Ik heb onderaan in mn beeldscherm een streep die knippert etc, ik weet niet zeker of dit aan het beeldscherm ligt of aan de computer... Maar mischien dat iemand weet hoe ik dit kan verhelpen ??

Ik kon geen screen maken want als je een screen maakt zie je het niet meer :S

http://img449.imageshack.us/img449/4163/afbeelding0410cb.jpg

Op deze foto kun je het wel zien, niet duidelijk (is met webcam gemaakt) maar waar de pijl staat zie je een aantal lijnen onder elkaar. Die knipperen allemaal de hele tijd :S

De manier om uit te vinden of het de pc is (de videokaart) is door of de monitor naar een andere pc te slepen, of een andere monitor naar de pc te slepen.
Het kan ook handig zijn om alle kabels eens goed te checken of die allemaal nog wel even lekker zijn.

Maar meestal komen dit soort storingen voor in de monitor ...

Dat moet ik dan maar even mn pa laten doen :p Want als ik daar aan ga zitten zal ie dat niet fijn vinden :p

Hartelijk bedankt voor je hulp :thumb:

Kijk eens of er niet een magnetisch veld is ontstaan rondom je monitor door bijvoorbeeld een speaker of mobieltje.

soms liggen hier wel is mobieltjes ofzo maar nu niet

En voor de rest staan mijn 2 boxjes voor computer naast het scherm en er onder een kastje voor de bass (hoort bij die boxjes)

Maar kan dat ook al een magnetisch veld veroorzaken dan?

vervelende boxen van tegenwoordig :p

Is bijv. 1 boxje verplaatse voldoende dan of?

One way to find out ... ;)

Gewoon even kijken, misschien is dat het helemaal wel niet ... kan ook nog.

Ik heb alle boxjes afgesloten en ergens anders neergezet, de streep bleef

Ik heb scherm verwisseld, en bij ander scherm was het niet.

Conclusie Het ligt aan het scherm (heb m ff een tikje gegeve en nu is het even niet) en dit topic mag sluiten ;)

Bedankt allen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan