Streepje blijft knipperen bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

JurrienP

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 apr 2012
Hoi,

Vandaag ben ik bezig met mijn computer, ik ben hem aan het repareren. Hij was erg vol met bestanden dus ik besloot mijn computer opnieuw te installeren met een verse installatie van Windows. Alles liep soepel totdat de computer onder de installatie opnieuw moest opstarten. Als ik de installatie schijf (USB) erin laat blijft er een streepje links bovenin knipperen. Als ik mijn computer opnieuw opstart dan blijft het verhaal zich herhalen.

Wat is de oorzaak en hoe los ik dit op? Misschien heb ik het redelijk slecht verwoord maar ik zou niet weten hoe ik het anders zou kunnen verwoorden. Ik heb mijn HDD al verwisselt met een andere omdat ik dacht dat het probleem van mijn oude HDD kwam maar bij de nieuwe HDD heb ik het zelfde probleem.

Hoi JurrienP,

Misschien moet je even de bootvolgorde aanpassen in het bios, de pc probeert waarschijnlijk van usb op te starten.

Ik heb inderdaad geprobeerd om wat te spelen in de BIOS maar ik weet niet exact welke ik moet gebruiken. De volgende opties heb ik:

Floppy
LS120
HDD-0
SCSI
CDROM
HDD-1
HDD-2
HDD-3
ZIP100
USB-FDD
Card Reader
USB-CDROM
USB-HDD
LAN

Ook kan ik instellen of het mijn first, second of third boot device moet zijn. Welke moet ik volgens jou kiezen?

// Update

Ik kan op dit moment verder komen dan het streepje, ik krijg dan dit:

75d02-IMG_3665-7f.jpg

Bij beide selecties valt mijn computer uit. Er valt dus eigenlijk niks meer te redden?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan