streepjes en icoontjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

JolandaC

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2000
Sinds gisteren heb ik naast de muis kleine vertivale streepjes staan, een soort schaduw lijkt het wel.
Ok de beeldjes in de taakbalk hebben het en de statusbalk van internet ook.
En een aantal snelkoppelingen zijn nu witte vlakjes in plaats van de plaatjes die ze horen te zijn.
Ik heb de medion pc van afgelopen voorjaar.
Ik heb al geprobeerd de nieuwste drivers voor de videokaart te installeeren maar kon er niet veel wijs uit op de site van medion.
En eerst was alles wel goed, dus zou het dat nu toch ook nog moeten zijn?
En het gekke is; de jongens hier in huis spelen Max Payne2 en eerst ging dat prima maar nu zijn er heleboel blokjes in beeld, niet het hele beeld maar de helft, terwijl dit eerst ook niet was.
Ik snap er helemaal niets meer van.
Wat moet ik nu doen?
Mijn videokaart is een medion 7134 WDM videocapture.

Als het goed is heb je een recovery-CD erbij gekregen en staat daar de video-driver op.

Kun je ook eerst even proberen, zoeken naar spyware.
Ga naar http://lavasoft.element5.com/support/download//url] of [url]http://download.com.com/3000-2144-10214379.html?tag=pop en haal daar het progje AdAware op en laat het scannen (wel eerst even updaten).

Laatst bewerkt:
nee, geen spyware, had ik ook niet verwacht hoor.
Ik denk dat het met mijn videokaart te maken heeft, maar wat en waarom?

Ik heb een bestand gedownload,van de site van Medion, dat zou de update voor de videokaart moeten zijn, maar als ik die uitpak krijg ik zoveel bestandjes dat ik niet weet wat ik er mee moet doen.
Het is het volgende bestand:
gkati92959697win9xp.exe
En is ongeveer 68 mb groot.
Wie helpt mij aub?
Jolanda

Heb je (of iemand anders) vrij recentelijk nog in het BIOS gezeten?

Heb je last van dit soort blokjes in Max Payne 2?
full.jpg

De video driver die ik zie staan bij jou pc is 30 Mb.

In jouw pc zit trouwens een ATI Radeon9600TX-videokaart. Deze versie werkt niet met de nieuwe drivers van ATI zelf.

Je zult aangepaste drivers moeten gebruiken of de drivers die op de cd zijn meegeleverd.

Will:
Ik ben nu die van jou aan het downloaden, misschien is die duidelijker en makkelijker.

Melvin:
Nee, niet zover we weten.
En ja, dat soort blokjes zijn het.

Geplaatst door Muurhond
In jouw pc zit trouwens een ATI Radeon9600TX-videokaart. Deze versie werkt niet met de nieuwe drivers van ATI zelf.

Je zult aangepaste drivers moeten gebruiken of de drivers die op de cd zijn meegeleverd.

De drivers die op de Medion site staan, zouden dan toch wel de goeie moeten zijn, lijkt mij?

Geplaatst door JolandaC

De drivers die op de Medion site staan, zouden dan toch wel de goeie moeten zijn, lijkt mij?

Lijken mij dan dezelfde drivers die je ook op cd hebt.

Geplaatst door Muurhond

Lijken mij dan dezelfde drivers die je ook op cd hebt.

Komen daar dan die blokjes in het spel vandaan?
Maar eerst deed ie het wel goed.
En moet ik dan de oude drivers van de cdrom er op nieuw opzetten?

Geplaatst door JolandaC

Ja, maar als het met nieuwe drivers opgelost is, lijkt me dat wel wat simpeler, toch?

Ik zie op de site van Medion helemaal geen driver voor jouw videokaart.

Als je op dowloads klik kun je het serienummer van de pc invullen.
Bij mij is dat 11126010250401

Dan krijg je dus een hele lijst met updates en daar staat dus dat grote bestand bij wat ik hierboven al vermelde, die van 68 mb.
Ik begreep dat die van de videokaart was.
Jolanda

Dat is toch dezelfde als ik heb?
Van ongeveer 68 mb groot?
Maar ik weet dus niet wat ik met al die bestandjes moet doen, het zijn er zoveel.
Jolanda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan