streepjes op laptop acer

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcellin

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2006
Hallo,

Sinds enige tijd krijg ik op het beeldscherm van m'n ACER TRAVELMATE 4000 rode streepjes op het scherm.
Bij het aansluiten van een extern scherm komen de streepjes ook op het extern scherm.
Als ik iets boven m'n toetsenbord druk uitoefen veranderen de streepjes van vorm en plaats maar deze willen niet verdwijnen.
Iemand een idee hoe dit te verhelpen is? Is dit een aparte videokaart of is dit onboard?
Alvast bedankt voor wat hulp:thumb::thumb:

Ik hoop dat hij niet op de vuilnisbelt moet:o

groeten Marcellin

Dat riekt behoorlijk naar een afstervende videokaart, daar het ook bij een extern scherm optreed.

Heb je nog garantie?

Hey, bedankt voor zo'n snelle reaktie:thumb:

Nee, geen garantie meer,

Zou de geluidskaart on board zijn? Als deze onboard is dan is het toch wel GAME OVER zeker?:confused:

Groetjes

Geluidskaart?

En is inderdaad een onboard kaart. (kan je zo vinden op internet trouwens)

Hoe oud is de laptop? Want een laptop hoort minimaal 3 jaar mee te kunnen gaan.

Sorry, 'videokaart'

Ja, die is ongeveer 5j oud. Anders werkt hij wel nog naar behoren.

groeten

Tja, dan word het toch lastig. Als inderdaad de videokaart kaptop is (waar het wel op lijkt, maar ik kan dat natuurlijk niet 100% zeker weten), dan zou het complete moederboard moeten worden vervangen. Dat is een erg dure grap en kan je eigenlijk net zo goed een nieuwe kopen.

Maar als je het zeker wilt weten, zou ik toch even met de laptop naar de lokale computerboer gaan. Of daar kosten aan vast zitten kan ik niet zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan