• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

streepjescode van willekeurig getal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Georgyboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Besturingssysteem
Windows 11
Office versie
365
Goeiedag

Is het mogelijk om in een andere cel een streepjescode van een willekeurig getal in te voegen ?
Verder is uit alle opdrachten streepjescode ingevoegd in de startbalk invoegen, maar hoe werkt dit eigenlijk ?

Alvast bedankt

Groeten,
Georgyboy

Bijlagen

Hoi Georgyboy,
Had je zoiets in gedachten?
In bijlage lettertype EAN13(barcode lettertype) en vbtje.
Eerst het lettertype installeren.

Bijlagen

Bedankt gast0660

:thumb:

Waw

Bedankt gast0660

Niet gedacht met een EAN 13 omdat ik ervan uitging dat het altijd 12 cijfers moesten zijn met een 13° getal als controle

Probeer dit morgen uit met een scanner

Als dit lukt zul je mijn Joepi geluid kunnen horen :)

Hoi,
Ik zou zeggen suc6, ik heb geen scanner om iets uit te testen, daar kan ik u helaas niet verder helpen.
Ik hoop dat ik uw Joepi geluid mag horen. :D

Dotchie. Kun je ook met een smartphone testen. Pas bij ingewikkelder barcodes wordt het afhankelijk van de barcodescanner of deze de code ondersteund.

Code39 kan ook. Sterretje voor en achter je code en het font installeren. Klaar.

Hey leuke reactie(s)

Heb het helaas met de scanner nog niet kunnen testen, maar de EAN 13 lukt in een wip

Test ze morgen alle beide uit

Je (jullie) zullen me wel horen juichen :)

Hebben jullie mij gehoord ? :)

Dikke merci wederom :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan