street racing syndicate

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin sk8erboy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
ik krijg het bericht dat ik mijn meisiej moet ophalen bij het waarenhuis maar heb geen idee waar dat is.
kan iemand uitleggen waardat is?
alvast bedankt

[ .. >> kevin << .. ]

als je op de map knop drukt (was 'm' bij mij) dan moet je bij city locations kiezen voor warehouse, en dan die spatiebalk geloof ik, dan ga je ert in 1 keer heen.

bij mij kon ik met de pijltjes alleen kijken wat voor races er zijn maar ik zal nog ff kijke

[ .. >> kevin << .. ]

Geplaatst door Pretender
als je op de map knop drukt (was 'm' bij mij) dan moet je bij city locations kiezen voor warehouse, en dan die spatiebalk geloof ik, dan ga je ert in 1 keer heen.

ik heb t gevonde...
je kan op zo'n stipje klikken en dat wis k nii
thx:thumb:

[ .. >> kevin << .. ]

dit is een cool spel maar mag ik ook een vraag hier stellen ik heb namelijk ook een klein probleen iedere keer als je gaat raecen dan ben je met zen 4 ren maar als de andere 3 vlak bij me of wat dicht bij me zijn dan word het spel ereg traag weten jullie ook wat ik kan doen ik heb een p4 2,6GIG 1000ram 128 ati radeon 9800 pro hd 120gig alleen de video kaart heeft me 180 euro gekost dus ik neem aan dat deze kaart wel geschikt is voor deze game toch

alvast bedank en groetjes Reza:confused:

Geplaatst door reza
dit is een cool spel maar mag ik ook een vraag hier stellen ik heb namelijk ook een klein probleen iedere keer als je gaat raecen dan ben je met zen 4 ren maar als de andere 3 vlak bij me of wat dicht bij me zijn dan word het spel ereg traag weten jullie ook wat ik kan doen ik heb een p4 2,6GIG 1000ram 128 ati radeon 9800 pro hd 120gig alleen de video kaart heeft me 180 euro gekost dus ik neem aan dat deze kaart wel geschikt is voor deze game toch

alvast bedank en groetjes Reza:confused:

Je hebt al een eigen vraag die exact hetzelfde is en daar mag je verder gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan