Streetview + RTL gemist werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

roowntje

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2012
Beste lezer,

Ik heb een probleem met mijn laptop,
sinds 2 dagen werkt mijn streetview niet meer,
als ik streetview doe, blijft het beeld op zwart.
doe ik hem op Sateliet, doet ie het wel.
Ook kan ik op RTL4.nl geen gemiste uitzendingen terug zien,
maar youtube doet het bij mij wel....

Kan iemand vertellen hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt
Roowntje

Heb je al een andere browser geprobeerd, ik weet niet welke je momenteel gebruikt ?

Groeten Marcel

deze heb ik allebei geprobeerd te downloaden, adobe is up-to-date
die ander heb ik ook gedownload alleen nu hoor ik geluid en geen beeld ;)

Welke browser gebruik je? het is wellicht handig om een ander te proberen, om even vast te stellen dat het geen instelling van de browser is.

internet explorer doen de video's en streetview het wel...
ligt dus aan firefox

Laatst bewerkt:
ja, dan zal het liggen aan de instellingen op firefox. ik ben helaas niet zo heel bekend met firefox, omdat ik vind dat de browser vrij zwaar is :P ik kan je dus niet adviseren over wat je moet doen om het werkend te krijgen op firefox.

ik gebruik google chrome, minder opties, maar is een zeer lichte browser, start sneller op, is lichter in gebruik. misschien een optie?

anders zou ik firefox verwijderen, en opnieuw installeren. wellicht dat dat het probleem oplost.

ik heb http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html gedownload
dan hoor ik alleen geluid adobe is up to date...
Dit snap ik niet, je download (en installeert?) VLC en vervolgens hoor je iets over Adobe? VLC kan hier bijna niets me te maken hebben, streetview gebruikt Flash en RTL gemist, geloof ik, Silverlight, het moet dus wel iets met je plugins te maken hebben. Welke plugins krijg je te zien als je hier heen gaat?

Heb je al een andere browser geprobeerd[...]?l
Het zou ook helpen als je hier antwoord op gaf.

Laatst bewerkt:
Ja, daar doet alles het wel... ik kreeg net ook het advies om google.chrome te downloaden omdat deze minder zwaar is dan firefox,
klopt dit?

nee, er zit minder functionaliteit in, in mijn ogen. dit in de zin van add ons en een hoop opties welke opstarten bij het starten van firefox.

er zitten nog meer technische voordelen aan het afhandelen van taken met google chrome, maar goed :) uiteindelijk zul je het mogelijk niet allemaal begrijpen.

komt erop neer dat chrome lichter is als firefox.

komt erop neer dat chrome lichter is als dan firefox.
Al maakt dat op een moderne PC volgens mij bar weinig uit. Zo groot is het verschil nu ook weer niet (hangt er natuurlijk wel van af hoeveel extensies je gebruikt).
Ja, daar doet alles het wel...
Waar is daar? IE? Opera? Safari? En wat zie je hier als je er met Firefox heen gaat?
Wat je trouwens sowieso kunt proberen is flash en silverlight opnieuw installeren.

Laatst bewerkt:
ik heb het al opgelost firefox eruit en google chrome erin...
Dank u voor u hulp en antwoorden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan