strepen door het beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkenlies

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2000
ik heb hier een laptop een dell inspiron 2650 met windows xp erop, waar ik een heel vreemd probleem mee heb, als je deze aanzet dan start hij op met allemaal strepen door het beeld verticaal en gekleurd hij loopt wel gewoon door maar door de strepen zie je niet veel, het vreemde wat mij opvalt is dat bijna elke keer de vidoekaart drivers verdwenen zijn en als dat gelukt is om ze weer te installen start de laptop meestal weer gewoon op, wat ik er wel bij moet vertellen is dat de batterij overleden is dus de laptop staat altijd op stroom al heeft dit nooit problemen opgeleverd, laptop staat al een paar maanden op stroom dus dat lijkt me niet het probleem.
temperatuur lijkt me ook geen optie omdat de laptop dit probleem altijd heeft warm of koud.
ik zelf kan eigenlijk maar 1 ding nog bedenken en dat is dat het batterijtje in de laptop leeg aan het gaan is al blijft de tijd ed nog wel gewoon goed.

ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.

gr henk

o ja als hij goed opstart kan je er gewoon alles mee doen hij gaat pas weer raar doen als hij uit is geweest

Laatst bewerkt:
Hallo

Probeer eens d.m.v. een "extern" scherm.

Zo weet je tenminste of de onboard videochipset nog korrekt werkt.

Peter

strepen op beeld

heb er al een extern scherm op gehad maar ook dan blijven de strepen.

en ook als de video kaart opnieuw is geinstald heb ik op een extern scherm ook gewoon beeld.

ook daar had ik al aan gedacht maar het hielp me niet verder.

maar wel al bedankt voor de reactie

gr henk

ik heb het ook eens gehad toen bleek dat de kabel naar mn scherm kortsluiting had en vervange moest worden.
gr

strepen

tja weet je is niet handig om dat te vervangen bij een laptop, heb trouwens geen idee of dat uberhaupt kan en ik denk dat als je er een extern scherm aanhangt je ook wel uitsluit of je scherm wel of niet kapot is.
maar wel bedankt voor de reactie.

gr henk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan