henkenlies
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 okt 2000
ik heb hier een laptop een dell inspiron 2650 met windows xp erop, waar ik een heel vreemd probleem mee heb, als je deze aanzet dan start hij op met allemaal strepen door het beeld verticaal en gekleurd hij loopt wel gewoon door maar door de strepen zie je niet veel, het vreemde wat mij opvalt is dat bijna elke keer de vidoekaart drivers verdwenen zijn en als dat gelukt is om ze weer te installen start de laptop meestal weer gewoon op, wat ik er wel bij moet vertellen is dat de batterij overleden is dus de laptop staat altijd op stroom al heeft dit nooit problemen opgeleverd, laptop staat al een paar maanden op stroom dus dat lijkt me niet het probleem.
temperatuur lijkt me ook geen optie omdat de laptop dit probleem altijd heeft warm of koud.
ik zelf kan eigenlijk maar 1 ding nog bedenken en dat is dat het batterijtje in de laptop leeg aan het gaan is al blijft de tijd ed nog wel gewoon goed.
ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.
gr henk
o ja als hij goed opstart kan je er gewoon alles mee doen hij gaat pas weer raar doen als hij uit is geweest
temperatuur lijkt me ook geen optie omdat de laptop dit probleem altijd heeft warm of koud.
ik zelf kan eigenlijk maar 1 ding nog bedenken en dat is dat het batterijtje in de laptop leeg aan het gaan is al blijft de tijd ed nog wel gewoon goed.
ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.
gr henk
o ja als hij goed opstart kan je er gewoon alles mee doen hij gaat pas weer raar doen als hij uit is geweest
Laatst bewerkt: